  • Data: 2016-01-19 16:47:21
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:n7lkno$jfu$2@dont-email.me...

    > Ty nerdzie.

    No i co z tego, żem nerd, czy jaki inny członek? Mnie jednak interesuje
    nauka. Jak jest debata w studio, to w pierwszej kolejności interesują mnie
    jej uczestnicy, a nie kobita, która im wodę podaje.
    Nie ukrywam, drażniły mnie spory w Sondzie. Ale nie bardzo sobie wyobrażam
    ten program bez nich, więc oglądałem prawie rozbijając oczami ekran. Stąd
    też oczekiwałbym możliwie podobnej formuły programu, żeby nie była
    przeplatana słowami fejzbuk czy tłiter, jak wśród młodzieży pierdolić i
    kurwa, a skaza ta niestety jest dość powszechna wśród współczesnych
    programów TV i radiowych. Bajdełej - kto jeszcze pamięta pewną niedzielę, a
    może sobotę... ale raczej jednak niedzielę, gdzie cały dzień Kurek i
    Kamiński prowadzili Studio-2? Jeszcze sporo przed wojną P-J.

    --
    Szmaragd, czy Belweder? Nie, Wisła!