    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Date: Sun, 1 Dec 2013 15:55:47 +0100

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:l7f122$n96$1@news.task.gda.pl...
    > Powitanko,

    > Ma sens taki, ze daje pewna rownowage dla odurniajacych programow. Nie
    > wszyscy jednak gustuja w kabaretach, przy ktorych czlowiek sie zastanawia
    > z czego ci ludzie sie smieja, ze spiewania z gwiazdami na lodzie i
    > teleturniejow "Jak mial na imie Adam Mickiewicz". Zeby ludzie szukali
    > czegos na YT, to musza wiedziec, czego szukac. Niechby to bylo tak
    > prymitywne jak Discovery, ale zeby bylo cokolwiek. Pojawilo sie

    Ano, D. to też dla tłumoków jest, ale masz rację, przynajmniej o czymś
    mówią, a nie sieją branzel, jak Warsaw Whore... pardon, Shore. Oglądam D
    niekiedy, i tak wiem, że 90% istotnych rzeczy nie powiedzą. Ale może
    chociaż nie skłamią. MTV kiedyś chciałem oglądać... ale po zobaczeniu
    kawałków kilku pozycji, jakoś mi się odechciało.

    > niedawno "Jak to dziala" w TVP Info, super prowadzone przez Radka Brzozke,
    > na prawde fajny program, ale ciiiicho, bo jeszcze zdejma.

    Naprawdę ćśśś, bo już zakusy były. Na początku, że Radek nastał z nadania w
    teczce, jak przyszła nowa ekipa, a jak się sprawdził, to pewnie innej
    przeszkadzać będzie. I zrobią jak z dobranocką, za mało miejsca mieli do
    nadawania reklam, to zdjęli. Teleranek zdjęli po tylu latach, robiąc
    najpierw z niego kicz okraszany produkcjami typu "Hana Montana", a potem w
    ogóle go zdejmując. Ale dobranocki, to jeszcze tam Smerfy czasem się
    prześlizgiwały, cóż, dzieciaki MTV i Warsaw Whore obejrzą, nie będą się
    nudzić :P
    Ja pamiętam jeszcze programy, Zwierzyniec, w którym niedawno zmarły
    M.Sumiński opowiadał o zwierzętach w formie dla dzieci daleko bardziej
    przyswajalnej, niż Mądre Poważne Filmy Popularno-Naukowe, Ekran z
    bratkiem... tu już nie pamietam zbytnio, Latający Holender, pod koniec też
    się zepsuł nieco, Sobótka, jak wprowadzono wolne soboty, te się ostały, a
    Sobótkę szybko dość zdjęto, jakiś czas potem na bardzo krótko w soboty
    emitowano program "Kukułka", który średnio mi się podobał. Wielu tytułów już
    nie pamiętam, ale tego i owego dowiedzieć się można było, przede wszystkim,
    tam jeszcze istotne były tzw. Wartości, ustąp miejsca starszej pani, pomóż
    staruszce przejść przez jezdnię (tyle, że większość staruszek z tym radziła
    sobie całkiem dobrze sama), pomóż babci zebrać opał na zimę, Niewidzialna
    ręka... Byc może moje zainteresowanie krótkofalarstwem wzięło się właśnie z
    programu w TV (chyba w ramach Teleferii - byłem u Babci w Szczecinku), gdzie
    harcerze z Kokotka, albo tam jadący, już nie pamiętam dokładnie, mieli na
    "trzy-i-pół" pracować pod znakiem (to pamiętam jak dziś) SP5ZCA, usiłowałem
    ich złapać na starej ruskiej radioli, mającej ten kawałek pasma, ale jeszcze
    nie miałem pojęcia, co to jest BFO, konieczne do odbioru CW i SSB... A co
    dzisiaj jest? Gówno i sieczka. Wartości są w upadku. Ech... Kończę...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.