  • Data: 2013-12-01 18:15:55
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Przesada. W Detroit, na lotnisku, eleganckim i calkiem gigantycznym,
    > polozonym daleko od miasta, sa cos ze 3 luksusowe hotele. Wcale do
    > miasta nie tzreba jechac

    Nie przesada, tylko relacja z tego, co usłyszłem. Zresztą wtedy pierwszy
    raz słuchałem o Detroit w tym kontekscie. Później widziałem gdzieś
    galerię zdjęć z wieżowcami i wielkimi bydynkami z powybijanymi szybami.
    Wlazłem też raz na Street View -- i to na co akurat trafiłem, wyglądło
    dość nietypowo.

    > Aczkolwiek wyprowadzilem sie z Detroit jakis czas temu, mam tam kupe
    > znajomych mieszkajacychw satelitarnych miastach, majacych domy,
    > parcujacaych itede. Nei zglaszali zadnych problemow.

    W Polsce też nie zgłaszamy żadnych problemów. Niektórzy przynajmniej.
    A gdyby opierać się na tym, co w internecie piszą, to by można sądzić,
    że tu po prostu nie da się żyć. Więc wszystko względne (ale ja jednak
    wolę mieszkać tu, niż w Detroit).

    > Inna rzecz, ze do Detroit mnie nie ciagnie

    A ja bym sobie z raz popatrzył, gdyby ktoś zechciał mi miasto pokazać.

    --
    Jarek