  • Data: 2013-12-01 23:53:01
    Temat: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01 Dec 2013 17:46:22 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Niezbyt dobrze, bo tak se tylko teoretyzuje. Wulkan uziemił wszystkie
    >samoloty w Europie, nic tu nie startowało i nie lądowało przez kilka dni.
    >A że Detroit, to "całkiem gigantyczne" lotnisko, to tamte hotele musiały
    >być zapchane chętnymi do odlotu nie mniej od innych lotniskowych hoteli.

    Zeby znalezc hotel przy lotnisku, wcale nei tzreba jechac do Detroit -
    miasta.

    Zapusc sobie booking.com. W promieniu 5 mil od lotniska naliczylem 22
    hotele, a potem pzrestalem liczyc. Tak na marginesie, to lotnisko
    nazywa sie

    Detroit Metropolitan Wayne County Airport

    Nawet nei trzeba brac taksowki, wszystkie hotele maja shuttle service,
    przewaznei darmowe.

    Nawet upadle Detroit to metropolia w porownaniu z Warszawa.

    A.L.