  • Data: 2010-02-19 07:09:06
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskazania dla koloru bia ego oraz odcieni szarego b d niepoprawne, gdy nie
    > maj koloru. Gdy b d posiada zafarb, na wykresach b dzie identyfikowany
    > jego kolor.

    rozumiem.
    zaniepokoilo mnie ze kuleczki na gornym i dolnym wykresie wskazuja
    rozne kolory.
    ale wiedzac jak to dziala , nie stanowi to problemu.

    w kazdym razie balansowanie bieli ( a wlasciwie balansowanie dowolnego
    koloru ) za pomoca dolnego wykresu jest b skuteczne , i szybkie i
    mozna przeprowadzic selektywnie.
    takiego rozwiazania nie spotkalem - tzn mozna usunac zafarb z np
    fioletowej twarzy a w innym fragmencie mozna usunac np nieporzadany
    jakis inny kolor , praktycznie nie naruszajac rownowagi reszty.
    pierwsze wrazenia sa b - pozytywne - to rozwiazanie jest genialne ,
    tak mi sie wydaje po pierwszych probach.

    > Pe na wersja programu posiada mo liwo zapisu obraz w w formacie TIFF.
    > Program nie b dzie umo liwia zapisu plik w w formacie HDR, gdy program nie
    > generuje liniowego obrazu HDR. Przeprowadza jedynie fuzj ekspozycji.

    zapis obrazu w formacie hdr nie jest rzeczywiscie konieczny . dla mnie
    istotnym jest mozliwosc zlozenia kilku roznie naswietlonych zdjec .

    > Dodam mo liwo ustawienia balansu bieli.

    bedzie super.

    > Jak masz rozdzielczo monitora?

    akurat ogladam na niewielkim , gdyz z niewielkiej odleglosci , ale
    dosyc dobrym- 1024 *768 px

    > To dobrze, czy le?

    to b. dobrze .
    ten program mozna traktowac rzeczywiscie jako optymlizujaca dynamike
    obrazu wolarke raw.

    co ciekawe i czego nie oczekiwalem w przypadku zle naswietlonych
    rawow - czyni zen cuda . wyprowadza idealnie.