  • Data: 2010-02-20 15:12:06
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nie udaje mi się ich usunąć.

    > po pierwszyn zachwycie musze powiedziec że podchodzę coraz bardziej
    > sceptycznie.
    > program nie radzi sobie z dużymi jednolitymi powierzchniami oraz z
    > wnętrzami.

    a ja musze powiedziec ze jestem coraz batdziej przekonany.
    na razie mozna porownac tylko jak dziala tonemaping.
    porownuje z photomatixem.

    otoz b . czesto zdaza sie w photomatixie ze wynika mapowania z rawu
    nie jest uzyteczny - po prostu za slaby .
    tutaj takiego przypadku nie mialem.
    w sns-hdr sa takze wieksze mozliwosci nastaw , wiekszy zakres zmian.

    w niektorych latwych przypadkach wyniki sa porownywalne , raz szumy
    mniejsze w sns , raz w fotomatixie ( tonemaing zawsze zwieksza
    szumy) , natomiast potraktownie barwy i zrownowazenie tonalne jest
    zdecydownie ladniejesz i lepsze w sns.

    program mozna szlifowac do konca zycia i ciagle cos tam ulepszac ,
    sadze ze zasadniczo w tej formie w zakresie tonemapingu jest ogolnie
    bardzo skuteczny i dobry.

    Nie kazde zdjecie jest sens czy mozna obrobic w tonemapingu. Do tej
    pory mialem wiecej przypadkow wyniku lepszego po mapowaniu niz proste
    wolanie z raw .

    Odszumianie zawsze sie moze przydac , ale zeby nie wylac dziecka z
    kapiela . wszystkie odszumiarki jakie znam za wyjatkiem LTR moim
    zdanime tylko bardzij lub mniej rozmazuja obraz.
    LTR jest wyjatkiem.

    znajed troche czasu to pokaze wyniki mapowania z photomat i sns .

    SNS przekonal mnie., pomijam fakt ze photomatix w wersji 64 b dla
    visty liczy wiele rzeczy blednie albo sie zawiesza . Stosuje starsza
    wersje .