  • Data: 2010-02-20 13:59:47
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > W związku z tym nie widać przeszkód, aby na f-rze znalazł
    > się kawałek umowy licencyjnej, np. w postaci:
    > "niniejsze oprogramowanie nie może być wykorzystywane do
    > działalności gospodarczej ani innych celów zarobkowych".
    > Dużymi literami (mogą duże wielkie) na środku, pod tabelką.
    >
    > Taki zapis powinien skutecznie zniechęcić do prób wpisania
    > w koszty (i odliczenia VAT), bo kontroler może zauważyć :>

    No i co z tego? ;) Mam sporo oprogramowania, ktore nie dopuszcza
    do komercyjnego wykorzystania. Jest wpisane do kosztow.
    Posluzylo mi do nauczenia sie tegoz oprogramowania.
    Uzyskana wiedze wykorzystuje w komercji. Nikt nie zakwestionowal
    zwiazku miedzy tymi 'niekomercyjnymi' kosztami a uzyskanym przychodem.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek