  • Data: 2010-02-18 19:17:21
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:
    > wydaje mi sie ze w gornym wykresie jest blad.
    > jesli zaznaczyc strzalka kolor bialy lub zblizony na zdjeciu ,
    > wowczas kuleczka na gornym wykresie pokazuje jakis inny kolor.

    Wskazania dla koloru białego oraz odcieni szarego będą niepoprawne, gdyż nie
    mają koloru. Gdy będą posiadać zafarb, na wykresach będzie identyfikowany
    jego kolor.

    > czekam jeszcze z niecierpliwoscia na skladanie paru zdjec do hdr

    Pełna wersja programu posiada możliwość zapisu obrazów w formacie TIFF.
    Program nie będzie umożliwiał zapisu plików w formacie HDR, gdyż program nie
    generuje liniowego obrazu HDR. Przeprowadza jedynie fuzję ekspozycji.

    > oraz
    > jesli to mozliwe balansu bieli pipeta , ale w tym stadium jak teraz
    > mozna balans przeprowadzic skutecznie - jesli balans pipeta bylby
    > trudny do przeprowadzenia to moze napisac gdzies na histogramie
    > wartosci R G B w miejscu dotknietym kursorem ?

    Dodam możliwość ustawienia balansu bieli.

    > acha drobiazg - przynajmnij u mnie na monitorze . napis copyright ...
    > przeslania najnizszy suwak -temperatura nieco - da sie uzywac - ale
    > zachodzi nan . moze przesunac ten napis calkiem na dol na czarny
    > pasek ?

    Jaką masz rozdzielczość monitora?

    > ten program w tej fazie rozwoju bardziej postrzegam jako wywolywarke
    > RAW optymalizujaca ze wzgledu na dynamike .

    To dobrze, czy źle?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -