eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Date: Fri, 04 Feb 2011 14:56:52 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <iih43l$1jr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl> <4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4908d2$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <iibgio$god$1@inews.gazeta.pl>
    <4d495469$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl>
    <4d498965$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
    <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <iierid$e57$1@news.onet.pl>
    <4d4b1d19$0$2441$65785112@news.neostrada.pl> <iif86k$ec$3@news.onet.pl>
    <iigluk$hj0$2@inews.gazeta.pl> <iih3n8$i7e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296831413 1659 194.80.173.254 (4 Feb 2011 14:56:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2011 14:56:53 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <iih3n8$i7e$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347860
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
    > W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    >> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >>
    >>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    >>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>>
    >>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >>
    >>
    >> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    >> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >>
    >>
    >
    > Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    > tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    > to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
    >
    > I robi to całkiem duże przebiegi.
    >
    > Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    > seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    > nieco nowsza wersja i model Aero.

    W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
    kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
    jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
    6000obr.


    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: