eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Data: 2011-02-04 15:50:13
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    > On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >
    >> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    >> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>
    >> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >
    >
    > 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    > przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >
    >

    Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem

    I robi to całkiem duże przebiegi.

    Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    nieco nowsza wersja i model Aero.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: