eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Data: 2011-02-04 15:56:52
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
    > W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    >> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >>
    >>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    >>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>>
    >>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >>
    >>
    >> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    >> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >>
    >>
    >
    > Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    > tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    > to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
    >
    > I robi to całkiem duże przebiegi.
    >
    > Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    > seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    > nieco nowsza wersja i model Aero.

    W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
    kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
    jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
    6000obr.


    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: