  • Data: 2009-07-28 05:05:13
    Temat: Re: SIWZ -komputery
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > Prawdopodobnie do uruchomienia się na komputerze pani Jadzi. Bo bez
    > wspomagania sprzętowego wirtualizacji ta Vista jej w ogóle nie ruszy
    > zapewne.

    Nie znalazłem w wymaganiach sprzętowych Visty informacji nt wymaganych
    typów CPU. Jak korzystałem z Visty na Athlon 64.

    Wsparcie wirtualizacji jest potrzebne np. w Windows 2008 hyper-V. Info
    poniżej:

    http://www.microsoft.com/hyper-v-server/en/us/system
    -requirements.aspx

    Nawet jeśli Pani Jadzia musi na desktopie odpalić inny OS, może
    skorzystać z Microsoft Virtual PC lub VMware workstation.

    W firmach z dużą liczbą komputerów biurowych na stanowiskach bez
    specjalnych wymagań (np. developerzy) jest tendencja do korzystania z
    aplikacji centralnych dostępnych przez www lub ze środowisk typu Citrix.
    W takiej sytuacji znaczenie końcówki roboczej zdecydowanie maleje. W
    wielu przypadkach można PC zastąpić terminalem (np. Neoware -> HP),
    zajmuje to minimum miejsca, jest bardzo ciche, pobiera mało prądu.
    Instalowanie aplikacji jest uproszczone, same plusy :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr