  • Data: 2009-07-28 12:07:38
    Temat: Re: SIWZ -komputery
    Od: Bernard <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mark wrote:

    > Oj, ale zeby od razu klamac i to tak publicznie? A fe
    > http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=
    SLGU9
    > ot, taki przyklad - Pentium E6300:
    >
    > Supported Features:
    > # Dual Core
    > # Enhanced Intel Speedstep? Technology
    > # Intel? EM64T 1
    > # Intel? Virtualization Technology
    > # Enhanced Halt State (C1E)
    > # Execute Disable Bit 2
    > # Intel? Thermal Monitor 2
    >
    > Proponuje bys zaczal juz odszekiwac, a na przyszlosc sprawdzal zanim
    > zaczniesz sie w czyms wypowiadac w tak autorytatywny sposob.

    Masz rację. Rzeczywiście jest JEDEN NOWY model Pentium z wirtualizacją.
    Nie widziałem go dotychczas, a wcześniejsze modele wirtualizacji nie
    miały. Mea culpa.

    Zastanawia mnie jednak, dlaczego aż tak na mnie naskakujesz,
    jednocześnie nie prostując wcześniejszych błędnych enuncjacji kolegów nt
    C2D serii 7xxx.

    "ot, taki przykład" w Twojej wypowiedzi powyżej sugeruje, że są inne
    przykłady - możesz je podać ku ogólnemu oświeceniu?

    Poza tym: czy nie uważasz, że jest co nieco nie w porządku ze strony
    producenta, że poszczególne modele o podobnych oznaczeniach aż tak
    bardzo różnią się funkcjonalnie? U Intela nie ma prostego powiązania
    pomiędzy oznaczeniem procesora i VT. Zdarzały się rodziny C2D w których
    modele o koljnych numerkach na przemian miały i nie miały wirtualizacji.
    U AMD wszystko jest jasne. Jak Athlon ma więcej niż jeden rdzeń i
    podstawkę AM2 lub nowszą, to ma wirtualizację. Nie ma potrzeby
    zaglądania w tabelkę z numerkami.