eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSIP VoipGainRe: SIP VoipGain
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!newsreader4.net
    cologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!69.16.185.111.MISMATCH
    !peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SIP VoipGain
    References: <52d93e5c$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <52d97251$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <52d983a8$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Fri, 17 Jan 2014 21:19:21 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-12 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1389989962 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2212 77.253.217.116:45500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2338
    X-Received-Body-CRC: 1960524859
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237576
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Tomasz napisał:

    >>>> 1. Zainstalować centralę VoIP (np. asterisk), może być na tym samym
    >>>> komputerze co aplikacja desktopowa;
    >>>> 2. Skonfigurować ją jako klient SIP do używania przedpłaconego konta;
    >>>> 3. Zalogować do niej bramkę, aplikację i co tam jeszcze potrzeba.
    >>>
    >>> Rozumiem ze na to samo wyjdzie jesli wykupie drugie konto u tego
    >>> samego operatora VoipGain i zainstaluje go na bramce SIP.
    >>
    >> Nie, zupełnie nie na to samo. Drugie konto, to drugi numer telefonu
    >> i drugie pieniądze.
    >
    > To w takim razie nie rozumiem Twojego pierwszego punktu.
    > Myslalem ze ten Asterisk to jakis inny operator Voip a ja mam juz
    > konto u VoipGain.
    > Wyjasnij mi nieco co to oznacza "1.Zainstalować centralę VoIP"

    "Zainstalować centralę VoIP", to zainstalowac program na komputerze.
    Asterisk (http://asterisk.org) jest przykładem takiego programu. Są
    też jakieś idiotoodporne systemy zrobione na bazie Asteriska, które
    po prostu wrzuca się w komputer i wyklikuje potrzebną konfigurację,
    ale z nimi nie miałem bezpośredniej styczności. Chodzi o to, by to
    Asterisk logował się przez SIP do VoipGain (tam jak widać liczba
    jednocześnie logujących się klientów SIP jest ograniczona do jednego),
    a bramki i aplikacje SIP logowały się do tego Asteriska, który takich
    ograniczeń mieć nie musi.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: