eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSIP VoipGainRe: SIP VoipGain
  • Data: 2014-01-17 20:25:28
    Temat: Re: SIP VoipGain
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał
    >
    >>> 1. Zainstalować centralę VoIP (np. asterisk), może być na tym samym
    >>> komputerze co aplikacja desktopowa;
    >>> 2. Skonfigurować ją jako klient SIP do używania przedpłaconego konta;
    >>> 3. Zalogować do niej bramkę, aplikację i co tam jeszcze potrzeba.
    >>
    >> Rozumiem ze na to samo wyjdzie jesli wykupie drugie konto u tego
    >> samego operatora VoipGain i zainstaluje go na bramce SIP.
    >
    > Nie, zupełnie nie na to samo. Drugie konto, to drugi numer telefonu
    > i drugie pieniądze.
    >
    To w takim razie nie rozumiem Twojego pierwszego punktu.
    Myslalem ze ten Asterisk to jakis inny operator Voip a ja mam juz konto u
    VoipGain.
    Wyjasnij mi nieco co to oznacza "1.Zainstalować centralę VoIP"
    --
    Tomasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: