eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSIP VoipGainRe: SIP VoipGain
  • Data: 2014-01-17 21:19:21
    Temat: Re: SIP VoipGain
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Tomasz napisał:

    >>>> 1. Zainstalować centralę VoIP (np. asterisk), może być na tym samym
    >>>> komputerze co aplikacja desktopowa;
    >>>> 2. Skonfigurować ją jako klient SIP do używania przedpłaconego konta;
    >>>> 3. Zalogować do niej bramkę, aplikację i co tam jeszcze potrzeba.
    >>>
    >>> Rozumiem ze na to samo wyjdzie jesli wykupie drugie konto u tego
    >>> samego operatora VoipGain i zainstaluje go na bramce SIP.
    >>
    >> Nie, zupełnie nie na to samo. Drugie konto, to drugi numer telefonu
    >> i drugie pieniądze.
    >
    > To w takim razie nie rozumiem Twojego pierwszego punktu.
    > Myslalem ze ten Asterisk to jakis inny operator Voip a ja mam juz
    > konto u VoipGain.
    > Wyjasnij mi nieco co to oznacza "1.Zainstalować centralę VoIP"

    "Zainstalować centralę VoIP", to zainstalowac program na komputerze.
    Asterisk (http://asterisk.org) jest przykładem takiego programu. Są
    też jakieś idiotoodporne systemy zrobione na bazie Asteriska, które
    po prostu wrzuca się w komputer i wyklikuje potrzebną konfigurację,
    ale z nimi nie miałem bezpośredniej styczności. Chodzi o to, by to
    Asterisk logował się przez SIP do VoipGain (tam jak widać liczba
    jednocześnie logujących się klientów SIP jest ograniczona do jednego),
    a bramki i aplikacje SIP logowały się do tego Asteriska, który takich
    ograniczeń mieć nie musi.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: