  • Data: 2014-01-18 20:17:19
    Temat: Re: SIP VoipGain
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

    > Nie jest prawdą jakoby Asterisk działał wyłącznie pod Linuksem. Są też
    > kompilacje pod Windows -- gdzieś pewnie da się wygooglać, ja nigdy nie
    > potrzebowałem, więc konkretnego miejsca nie potrafię wskazać. Ze strony
    > projektu można też ściągnąć skompilowaną wersję ISO, wraz z Linuksem
    > i GUI -- wystarczy wypalić płytę i zbootować z tego komputer. "Get the
    > power of Asterisk without knowing Linux" -- tak przy tym piszą. Wiem, że
    > są tacy, co zainstalowali to na witrualnej maszynie (np. VirtualBox) pod
    > Windows i też im działa. A do tego jeszcze Asteriska da się zainstalować
> [...]
    Zainstalowalem ten "AsteriskWin32-0.66b-Setup.exe", otwiera sie jakas
    aplikacja z ktora nie wiem zupelnie co zrobic. Zaczalem przegladac zalaczona
    dokumentacje.
    Jest tego 71 stron z ktorych jako dyletant telekomunikacyjny nic nie
    rozumiem.
    Z angielskim jakos sobie radze ale cala terminologia tam uzywana to dla mnie
    czarna magia np takie przykladowe skroty: DTMF, ATA, DHCP, RTP, TOS, AMA,
    TDM, ADSI itp.

    Ja chce zalatwic jedną prosta sprawe ale nawet nie wiem gdzie w tej
    dokumentacji to znalezc.
    Jak juz pisalem mam konto w VoipGain i rowniez uzywam ich aplikacji do
    telefonowania.
    Ta aplikacja jednak nie pozwala mi korzystac ze swojego konta tylko dlatego
    ze na bramce Voip rowniez uzywam ich oplacone przeze mnie konto.
    Sugerowales mi ze Asterisk rozwiaze mi ten problem.
    Teraz mam go zainstalowany, poradz mi jak mam ta aplikacje uzyc tylko do
    telefonowania z mojego, oplaconego konta w VoipGain.
    Sadze jednak ze to mi nic nie da bo VoipGain i tak bedzie widzial ze oprocz
    bramki uzywam ich konto z innego urzadzenia (nawet jesli to Asteriks).
    Co Ty o tym sadzisz?
    --
    Tomasz