  • 1. Data: 2009-05-29 08:23:02
    Temat: SIGMA EF 70-300 f/4.5-5.6 APO
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Co to za diabeł, sprzedajacy twierdzi:
    "Obiektyw wolno ostrzy. Po podpięciu do 1D działał na maksymalnej
    przysłonie,
    niestety nie wiem jak z innymi modelami, gdyż nie mam jak sprawdzić,"
    Ptanie co on rozumie, przez maksymalna przesłona ;/
    Warto to do zabawy kupić?

    pozdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-05-29 08:48:09
    Temat: Re: SIGMA EF 70-300 f/4.5-5.6 APO
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

> [...]
    > niestety nie wiem jak z innymi modelami, gdyż nie mam jak sprawdzić,"
    > Ptanie co on rozumie, przez maksymalna przesłona ;/

    Pewnie ma starego chipa i nie działa po prostu przesłona (znaczy nie potrafi
    przymknąć).

  • 3. Data: 2009-05-29 10:48:05
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    kurdybanek pisze:

    > Pewnie ma starego chipa i nie działa po prostu przesłona (znaczy nie potrafi
    > przymknąć).

    a da sie tego chipa wymieniac? ew przymknac recznie - choc w to akura
    nie wierze.

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-05-30 14:16:16
    Od: Olek <o...@u...eu>

    K.M.C. wrote:
> [...]
    > niestety nie wiem jak z innymi modelami, gdyż nie mam jak sprawdzić,"
    > Ptanie co on rozumie, przez maksymalna przesłona ;/

    niech zgadne - koleś na allegro sprzedaje uszkodzone obiektywy sigmy do
    canona a Ty się jarasz, że za pół darmo kupisz "super szkło"? :)

  • 5. Data: 2009-05-30 16:37:12
    Od: j...@a...at

    On 29 Mai, 12:48, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    > a da sie tego chipa wymieniac? ew przymknac recznie - choc w to akura
> [...]

    starsze sigmy nie przymykaja przyslony ze wspolczesnymi dslr ami
    w niektorych modelach da sie wyminiec chipa.
    na stronie sigmy podano liste obiektywow , w ktorych da sie chipa
    zmienic.

    znam ten bol , gdyz mam taka sigme , a ze rysuje fenomenalnie wiec nie
    chce sie jej pozbyc , choc przydaloby sie choc o pol przyslony
    przymknac

    XXX

  • 6. Data: 2009-05-30 22:29:33
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Olek pisze:

    > niech zgadne - koleś na allegro sprzedaje uszkodzone obiektywy sigmy do
    > canona a Ty się jarasz, że za pół darmo kupisz "super szkło"? :)

    mam dzis zly dzien, dlatego napisze Ci po polsku - pierdol się. mam juz
    syper szkła 16-35L, 24-70L mam już super body 1D i 40D w zapasie, a Ty
    kmiocie myslisz, że trafiles na leszcza co z gówna probuje ulebic bicz.
    pomyliles sie. Ot, tak jak napisalem, chcialem sobie kupic ZABAWKE!

    eot

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 7. Data: 2009-05-31 00:46:27
    Od: Olek <o...@u...eu>

    K.M.C. wrote:

    > mam dzis zly dzien, dlatego napisze Ci po polsku - pierdol się. mam juz
    > syper szkła 16-35L, 24-70L mam już super body 1D i 40D w zapasie,

    to ja ci odpisze również: sam sie pierdol... skoro masz takie super
    sprzęty to po co gówno kupujesz w dodatku uszkodzone? cwaniaczek...

  • 8. Data: 2009-05-31 07:30:35
    Od: "Roman Cierlica" <r...@N...gazeta.pl>

    Ta grupa dawno zeszła na psy
    dajcie myślniki zamiast tych słów

  • 9. Data: 2009-05-31 08:59:17
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Roman Cierlica wrote:
    > Ta grupa dawno zeszła na psy
    > dajcie myślniki zamiast tych słów

    gość jest zwykłym chamem ot i tyle, ale masz racje - nie powinienem sie
    zniżać do jego prostackiego poziomu...

  • 10. Data: 2009-06-02 10:29:17
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl>

    > starsze sigmy nie przymykaja przyslony ze wspolczesnymi dslr ami
    > w niektorych modelach da sie wyminiec chipa.
    > na stronie sigmy podano liste obiektywow , w ktorych da sie chipa
    > zmienic.

    tak da sie... ale co z tego ze do wiekszosci chipy sa nie do dostania :)
    i serwis ci nic na to nie poradzi...

    > znam ten bol , gdyz mam taka sigme , a ze rysuje fenomenalnie wiec nie

    hmmmm rysuje fenomenalnie? a miales taka 300/2.8 zapieta do aparatu albo
    choc 70-200/4L?? to dopiero rysuje fenemenalnie...

    Steel