  • Data: 2011-05-19 10:15:04
    Temat: Re: Rzeznik lcd
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie podobnie śmieszy wywalanie ciężkiej kasy na FFy i inne Lki.

    Mnie juz też :)
    Część elek tych najdroższych i najcięższych się pozbyłem bo nabawiłem
    sie od nich tylko wady kręgosłupa np. takie 70-200 2.8 IS. Plebs i tak nie
    widzi różnicy a ja sie umie robić zdjęcia to można poradzić sobie
    wszystkim :) Teraz FF nie kosztuje ciężkiej kasy można go mieć za ułamek
    dawnej kwoty :) Witaj zatem w klubie śmieszków :)

    Gwoli ścisłości piłem do czegoś innego. Znam przypadek gościa, który
    z trudem zdobyta kasę na dofinansowanie firmy wydał planując w
    budżecie bardzo potrzebny monitor EIZO za cirka 5-6 tysięcy. Dodam,
    że wpływ na zakup miała rozmowa z Tom1 :) Zastosowanie w domu
    do gównianej roboty foto takiej, którą można ogarnąć czymkolwiek
    co da przyzwoicie się skalibrować. Nadmienię, że potem po porównaniu
    hiper wypasu z moja tandetą gość w ogóle nie żałował tej decyzji :)
    Zatem po prostu trzeba znać umiar i mierzyć siły na zamiary i tyle.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.studio-roger.pl