  • 41. Data: 2011-04-17 22:06:53
    Temat: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2011 18:44, Robert Bylinowicz pisze:
    > "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Polonez był w autorskim programie "Apocalypse Clarkson".

    Tego nie widziałem. A co konkretnie powiedział na temat tego pojazdu?

  • 42. Data: 2011-04-17 22:27:41
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 22:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Tego nie widziałem. A co konkretnie powiedział na temat tego pojazdu?

    Ech... w tym wątku pojawił się link do filmiku z napisami...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 43. Data: 2011-04-17 22:56:28
    Temat: Re: Rzetelno?ć dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2011 20:55, J.F. pisze:

    > A widzisz te dwa zakrety ? W ktorym jest "fundamental understeering" ?

    "monumental" jeśli już.

    > A to obijanie na dzwigach czemu mialo sluzyc ?

    Ukaraniu straszliwego pojazdu ;)

    W sumie jego wrażenia są zbieżne z wrażeniami znajomych byłych
    posiadaczy poldolotów ;)

  • 44. Data: 2011-04-17 23:07:49
    Temat: Re: Rzetelnoœ? dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 17 Apr 2011 20:55:53 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A widzisz te dwa zakrety ? W ktorym jest "fundamental understeering" ?

    W lewym na szutrze. Niestety, żeby którykolwiek postfiatowski
    wyrób FSO skręcał, trzeba mocno powalczyć z geometrią.

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2011-04-17 23:13:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 22:05:58 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    >Masz na myśli ten test Poloneza w wersji pickup, gdzie potraktowali go
    >tak, jak wcześniej potraktowali Hiluxa?

    Nie, zwykly. Kolega dal tu linka.

    >To był bardziej skecz jak test - w końcu kto testuje samochody zrzucając
    >je na beton z kilkunastu metrów...

    Namiastka testow zderzeniowych ? Calkiem dobra, tylko trzeba dobrac
    wysokosc, a nie obijac dachami ..

    J.

  • 46. Data: 2011-04-18 16:42:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Ława wrote:
> [...]
    sla-sue-top-gear

    > Bredzisz.
    >
    > Primo: nie krytykowali, a wręcz przeciwnie - byli nim zachwyceni.

    Nie do końca.

    > Secundo: wszelkie uwagi do TR były uzasadnione - normalne jest, że na
    > takim torze przy takiej jeździe zasięg drastycznie spadnie. Przy
    > wszystkich swoich zaletach w samochodzie elektrycznym ciągle jest
    > problem z przechowywaniem energii.

    Nie. Tesla miała większy zasięg niż niektóre bezyniaki na jednym baku (na
    tym samym torze)... Przy czym w ramach programu w ogóle tego testu nie
    wykonano! Tesla twierdzi, że "test" był z góry ukartowany (i twierdzą, że
    mają na to dowód), że kiedy samochód niby pchano do garażu to na prawdę
    miał spory zapas energii w akumulatorach i mógł normalnie jechać. I że nie
    było w ogóle żadnego testu zasięgu -- zrobili kilka okrążeń i potem sobie
    policzyli na ile by jeszcze starczyło.

    \SK

  • 47. Data: 2011-04-19 12:20:48
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Obawiam się, że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.
    > Czym nowszy, tym bardziej robiony przez księgowych, czyli tym krócej go
    > testowano.
    > Nawetj jak coś poprawią co szwankowało w poprzednim modelu, to przy okazji
    > zepsują ze 3 inne rzeczy, które działały dobrze.

    Bywa i tak. Z drugiej strony - auta są bardzo podobne w swoich klasach. Co
    więc decyduje o zakupie? Marketing, a z drugiej strony jakieś bździdło,
    którego się uczepimy, bo nam się wydaje, że właśnie to musimy mieć. Dla
    jednych to będzie 5 KM wiecej, dla innych - wycieraczka z tyłu.
    No i kolejna sprawa - często opisy nie kwalifikują dobre/złe, ale raczej
    podkreślają różnice. I każdy może sobie wybrać. A najlepsze oceny i opniie i
    tak pochodzą nie z czasopism, ale od użytkowników, często zawiedzionych...
    :-)
    Tomek

  • 48. Data: 2011-04-19 13:44:54
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-04-17 20:53, huri_khan pisze:
    > Chevrolet Cruze jest nastepca Lanosa ;)
    > Nie mówiąc o tym że więcej się dowiedziałem o miejscowości gdzie był
    > testowany samochód niż o samym samochodzie.

    To samo jest z papierowymi pseudo recenzjami. Zamiast samochodu do
    testów dostają zagraniczne recenzje i prospekty reklamowe. Do tego kilka
    fotek reklamowych i już jest artykuł o samochodzie którego nikt nigdy
    nie testował. Poznać takie ściemy po pisaniu wszystkiego mało
    konkretnymi ogólnikami i braku zdjęć autorstwa gazety którą się czyta.