eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRzetelność dziennikarskich ocen samochodów.Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "Tomek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <io9587$a68$1@node2.news.atman.pl>
    <4da841d2$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4da88015$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Date: Tue, 19 Apr 2011 12:20:48 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 110419-0, 2011-04-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <4dad621e$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.3.158.130
    X-Trace: 1303208478 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2498 83.3.158.130:1802
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362927
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:4da88015$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >>Więc można powiedzieć, że każdy nowszy model auta jest lepszy od
    >>poprzedniego.
    >
    > Obawiam się, że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.
    > Czym nowszy, tym bardziej robiony przez księgowych, czyli tym krócej go
    > testowano.
    > Nawetj jak coś poprawią co szwankowało w poprzednim modelu, to przy okazji
    > zepsują ze 3 inne rzeczy, które działały dobrze.

    Bywa i tak. Z drugiej strony - auta są bardzo podobne w swoich klasach. Co
    więc decyduje o zakupie? Marketing, a z drugiej strony jakieś bździdło,
    którego się uczepimy, bo nam się wydaje, że właśnie to musimy mieć. Dla
    jednych to będzie 5 KM wiecej, dla innych - wycieraczka z tyłu.
    No i kolejna sprawa - często opisy nie kwalifikują dobre/złe, ale raczej
    podkreślają różnice. I każdy może sobie wybrać. A najlepsze oceny i opniie i
    tak pochodzą nie z czasopism, ale od użytkowników, często zawiedzionych...
    :-)
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: