  • Data: 2011-04-15 12:20:57
    Temat: Re: Rzetelność dziennikarskich ocen samochodów.
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/04/2011 11:04, WW wrote:
    > Witam
    >
    > Może trochę nie na temat, ale miałem okazje być w tym samym hotelu, co
    > międzynarodowa grupa dziennikarzy przybyłych na prezentacje nowego
    > modelu samochodu jednej z lepiej postrzeganych marek. Miejsce to jeden z
    > nadmorskich kurortów w ciepłych krajach. Nasi z ekranów też tam byli.
    > Testy polegały na zarezerwowaniu dla wszystkich wspaniałych pokoi,
    > całodziennych wyjazdów indywidualnie i grupami nowymi samochodami na
    > wycieczki/jazdy testowe. Wieczorem zabawy najpierw razem a potem w
> [...]

    Jakoś ze 3-4 lata temu Top Gear testował BMW Z-4. Model sprzed faceliftu
    obsmarowali dość nieprzyjemnie, więc na test nowego BMW zaprosiło
    Hammonda do Hiszpanii, gdzie po śniadaniu w niezłym hotelu mógł sobie
    pojeździć Z-4 z opuszczonym dachem po słonecznym wybrzeżu.

    Pewnie domyślasz się już, że nowy model okazał się niezwykle
    dopracowany, poprawiony w każdym szczególe i nabrał charakteru.

    Kamil