  • Data: 2014-01-09 17:30:50
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    EC.ENG wrote:

    > Ja też nie znam, ale znam młodzież, która potrafi już pisać lepiej i
    > szybciej na klawiaturze niż ręcznie i jakoś nie wyklucza to ich ze
    > społeczeństwa czy normalnego życia. Abecadło znają tak samo jak
    > każdy, brakuje im co najwyżej umiejętności pięknego pisania, tylko że
    > to wcale nie oznacza, że nie potrafią czytać, albo nie znają liter.

    Ale to nie jest odpowiedź na pytanie.
    Co daje machanie nadgarstkiem przy nauce pisania,
    że naukę pisania prowadzi się taką metodą?

    > Każdy z powyższych przypadków potwierdza, że nie trzeba machać ręką,
    > żeby móc nauczyć się tych rzeczy, które przynoszą im satysfakcje czy
    > poruszanie się w społeczeństwie. Więc w jaki sposób ruszanie
    > nadgarstkiem i przerysowywanie sto razy tego samego pozwoli mi
    > wypracować wyobraźnię?

    No właśnie ja uważam, że coś w tym musi być, skoro jednak nauczają
    w szkołach pisać ręcznie. Gdyby to machanie nadgarstkiem było całkiem
    zbędne,
    to metodycy by tego nie utrzymywali. (w tych nowoczesnych szkołach też)