eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRys. techniczny › Re: Rys. techniczny
  • X-Received: by 10.49.12.109 with SMTP id x13mr40556qeb.12.1389261123985; Thu, 09 Jan
    2014 01:52:03 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.12.109 with SMTP id x13mr40556qeb.12.1389261123985; Thu, 09 Jan
    2014 01:52:03 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
    feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!p15no4246219qaj.0!news-out.google.com!l9ni11
    706qay.0!nntp.google.com!p15no4246209qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 9 Jan 2014 01:52:03 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <lalqes$n49$1@news.mm.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.67.50.26;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 195.67.50.26
    References: <52cb1144$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <52cb1c48$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <lahpfc$ra3$2@node2.news.atman.pl>
    <52cc9c4f$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <52cd74e9$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lak07o$q52$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...com>
    <52cd8c6d$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <52cd95aa$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <52cdc541$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52cdd74f$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <laljgc$kpg$1@news.mm.pl>
    <5...@g...com>
    <lalqes$n49$1@news.mm.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Rys. techniczny
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 09 Jan 2014 09:52:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2942
    X-Received-Body-CRC: 253718968
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32904
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, 9 January 2014 10:34:09 UTC+1, PeJot wrote:
    > Sama umiej�tno�� rysowania r�cznego w XXI wieku jest po��dana, cho�by

    > przy nanoszeniu zmian konstrukcyjnych w archiwach, kt�re w wielu
    > wypadkach funkcjonujďż˝ nadal na celulozie.

    O! Ciekawy argument. Bo ja bym raczej wolał żeby te zmiany nanosił ktoś kto potrafi
    produkt przeprojektować. Co wolisz, zeskanowany stary rysunek, wstawiony do autocada,
    ze zmianami poprawnie naniesionymi myszką, czy śliczny papier na którym ktoś coś bez
    sensu, ale ładnie wykreślił rapidografem? Inaczej mówiąc: jaką cechę powinien mieć
    inżynier nanoszący zmiany na starym rysunku: znajomość konstrukcji i wiedzę potrzebna
    do zmiany materiału, grubości, obróbki itd, czy umiejętność ładnego namalowania tego
    na kartce? Wiem że powiesz że obie, ale wybierz ważniejszą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: