    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Rynek pracy STM32
    Date: Wed, 20 Jul 2022 11:39:01 +0100
    <tb6v4b$rua$1$Janusz@news.chmurka.net> <tb7p64$vt1$1@gioia.aioe.org>
    <tb8i4k$qld$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    On 20/07/2022 10:33, Piotr Gałka wrote:

    > Nigdy nie myślałem o przechowywaniu historii poszczególnych projektów.
    > Lata temu zrobiłem sobie system backupowania polegający na tym, że
    > zapisuje się zip wszystkiego, a potem codziennie zapisywane są tylko
    > pliki zmodyfikowane od ostatniego zapisania wszystkiego. Gdy te
    > codzienne pliki robią się coraz większe to któregoś dnia znów robię
    > zapis wszystkiego i potem codzienne znów są małe.
    >
    > Odtworzenie stanu z dnia nie jest wcale kłopotliwe - rozpakowuję ostatni
    > cały przed tym dniem i na to rozpakowuję ten z danego dnia.
> [...]

    Zacząłem się rozpisywać na temat zalet pracy pod VCS ale w sumie jeżeli
    trzymanie wszystko w plikach spełnia Twoje wymagania to po co psuć.

    Ja wcześnie przerzuciłem się pierw na self-hosted SVN a po kilku latach
    na Git. Głownie bo nie chciało mi się utrzymywać tego serwera z SVN a
    bitbucket oferował mi cały Git za darmoszkę - włącznie z prywatnymi
    repo. Kilka lat temu Github tez zaczął oferować prywatne repo za darmo
    (kiedyś darmowe były tylko publiczne)

    To że mogę powiedzieć po co została dorzucona dana linijka kodu jest dla
    mnie wielką zaletą bo moja pamięć jest dość słaba i cięzko jest
    zapamiętać "co autor miał na myśli" 5-10 lat temu.

    c.