  • Data: 2022-07-20 14:32:22
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-20 o 12:12, heby pisze:

    > Czyli nie masz bladego pojęcia jak to działa, jednak.
    >
    > Przedstawiłem Ci działajacy kod uzywajacy wywołań wirtualnych, na AVR,
    > używający polimorfizmu dynamicznego z metodami wirtualnymi, bez żadnych
    > sztuczek, goły C++.
    >
    > Rozimiem, że Twoja ignorancja w temacie C++ jest już na etapie negowania
    > faktów?
    Sam jesteś ignorant, każąc mi myśleć po twojemu, robię tak jak uważam
    najlepiej a twój przykład jest z dupy i ni jak ma się do klasycznego
    polimorfizmu
    "Pozwala pisać ogólne struktury danych i algorytmy, bez precyzowania na
    jakich dokładnie typach one operują i bez konieczności dostarczania
    implementacji odpowiednich dla każdego przypadku."

    widzisz jak się to ma do migania led-em czy obsługi rs-a? ma się jak wół
    do karety, to jest wymyślanie koła od początku tylko strasznie
    kwadratowe ci ono wychodzi.
    Potem ludki zdziwione że programy 'puchną', ja się wcale nie dziwię a
    siedzę w informatryce w zasadzie od początku, coraz bardziej ogólne
    narzędzia dają coraz więcej nadmiarowego kodu i ciągną za sobą 'ogon'. I
    tym mi cały czas próbujesz udowodnić że wysoki poziom abstrakcji w
    embeded jest lepszy niż linijka czy kilka prostego kodu w C :) śmiechu
    warte.

    > Bo u mnie miga diodą.
    U mnie też miga, za pomocą jednej linijki w C.

    --
    Janusz