  • Data: 2022-07-20 14:24:24
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2022 12:44, Piotr Gałka wrote:

    > A ja się cieszę, że się przy tej okazji dowiedziałem co to są systemy
    > kontroli wersji i chyba już mniej więcej rozumiem z czym to się je.

    > Ten problem też nie jest mi obcy. Dlatego starałem się zrozumieć o czym
    > się mówi. Ale ja bardzo mało piszę.
    >
    > Co to znaczy utrzymywać serwera SVN. Czy to nie jest tak, że on dostaje
    > jakąś kartotekę i trzeba ją tylko backupować na wypadek awarii HDD.
    > Czy SVN jest gratis?
    > Z tego co piszesz zrozumiałem, że co najmniej Github daje prywatne repo
    > za darmo.
    Obecnie Github, Gitlab, Bitbucket (Atlassian) (i pewnie wiele innych)
    dają prywatne repo za darmo (z jakimiś tam limitami, użytkownikow,
    przestrzeni, transferów itp)

    > Czy którekolwiek z tych narzędzi da się użyć u siebie na komputerze
    > odizolowanym od internetu?
    > P.G.

    Tak jak Ci heby napisał mozna tylko po co?
    Rozumiem że pewne firmy mają jakieś wewnętrzne polityki bezpieczeństwa i
    nie pozwalają na wyjście w internet...

    Obecnie chyba wszyscy dostawcy VSC wymuszają użycie PKI do autentykacji
    więc jest to w miarę bezpiecznie. Oczywiście może się coś zdarzyć Twoje
    prywatne repozytoria z jakiegoś powodu stają się publiczne więc trzeba
    mieć to na uwadze.
    Czasami Github i inni mają też problemy z dostępnością...bardzo rzadko
    ale jednak.

    c.