  • Data: 2022-07-20 14:58:58
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-07-20 o 14:26 +0200, heby napisał:

    > Hę?
    > Właśnie stoje sobie na branchu w githubie zrobionym w svn...

    O, to może się zmieniło. Albo mi się pomieszało, i nie chodziło o
    branche, a o tagi - nie mam teraz pewności.

    > , trzeba się
    >
    > TortoiseSVN.

    Nie, to chodziło o limit githubowego interfejsu svn: nie pozwalał na
    tworzenie branchy lub tagów (jednego z tych dwóch na pewno, a może
    obu, w tej chwili nie pamiętam). Trzeba było do tego użyć albo gita,
    albo wyklikać z interfejsu webowego. Jeśli to usprawnili, to fajnie.

    Niekompatybilność z svnsync w dalszym ciągu aktualna, przed chwilą
    sprawdziłem.

    Mateusz