  • Data: 2022-07-15 19:44:52
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: stary grzyb <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej myślałem o Nucleo ...

    Nucleo też mam (2 szt.), na początek w zupełności wystarczają.

    > ... kupię osobny programator ST-Link ...

    Na początek wystarczy Nucleo, bo programator na płytce jest wydzielony.
    Nawet bez odłamywania go od reszty modułu, można nim programować własne
    układy z STM, co robiłem przez kilka pierwszych lat. Dopiero niedawno
    kupiłem ST-Link V3SET - trochę "na wyrost", bo na razie nie mam potrzeby
    korzystania z jego możliwości wykraczających poza V2.