  • Data: 2022-07-15 21:03:50
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-15 o 14:43, heby pisze:

    > Dla równowagi: napisałem panel sterujacy urządzeniem, w Javie, na
    > maluteńkim procesorze Samsunga który ledwo ciągnie Linuxa.

    Przyglądam się dyskusji. Nie ogarniam o czym się mówi :).
    Nigdy nie pisałem nic embedded, ale brat pisze.
    On pisze w sposób na pewno bardzo krytykowany przez Ciebie (100%
    samouk). Czyli tkwimy sobie w takim kokonie ale człowiek 60+ już nie tak
    łatwo się uczy.

    Abym choć trochę ogarniał co piszesz sprecyzuj co znaczy 'maleńki procesor'.
    Rozmiar pamięci dla programu?

    My standardowo używamy 8-bitowców ze 128k albo 256k flasha i to są te
    duże. Maleńkie (32k flasha też używamy).
    Rozmiary programów ograniczamy do 1/2 flasha aby przerwanie upgrade'u w
    dowolnym momencie nie miało żadnych negatywnych skutków.

    Chcę tylko zrozumieć co nazywasz maleńkim procesorem.
    P.G.