  • 61. Data: 2016-12-17 19:03:50
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 18:56, re wrote:
    > A Ciebie naukowo dobrali ?

    To troche świadczy o zerowych argumentach.

    Zresztą jak to przy 3 piwkach w mordowni przy rozmowie z "kolegami".

  • 62. Data: 2016-12-17 19:05:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 18:53, re wrote:
    > Swoją możesz poświęcać

    My od dawna wiemy ze jeszcze nie pojąłeś pojęcia społeczeństwa i norm.
    Pamiętaj że jest wiele miejsc na świecie gdzie społeczeństwo nie
    istnieje i czułbys się tam dobrze, bez żadnych ograniczeń wolności. Może
    warto.

  • 63. Data: 2016-12-17 19:11:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Cały czas pytam cię o początek tej krzywej. Ten,
    > gdzie wszystkim na zachód od nas wychodzi, że w istotny sposób nie wpływa.

    Masz pretensję o to że dobraliśmy za niską normę czy że ona w ogóle
    istnieje? Ja w tym watku nie dyskutuję o wysokości normy. Ona podlega
    pewnym naukowym weryfikacjom. U nas taka, u Czechów taka a u Ruskich nijaka.
    ---
    No to weryfikujemy. Ze dwóch już napisało, że piło i nie drasnęli nawet. Jak
    się ustala normę ? http://niusy.pl/@images37.fotosik.pl/9wa nie wyjaśnia ?

    Ja tu nie dyskutuje o wysokości normy. Ja tu dyskutuje z pijaczkami o
    ich przechwalaniu się jak zajebiste mieli szczęscie w życiu.
    ---
    Powinieneś też tego spróbować :-)

    > osiągnięcia na tym polu) przypomnę, że piszemy o prowadzeniu po kuflu
    > piwa czy lampce wina.

    Nie, rozmawiamy o permametnym piciu codziennie przez miesiące i z opisu
    nie wynika że to lampka wina do obiadu.
    ---
    Ustalmy, rozmawiamy o tym, że kontrole są bezprawne.

    Można się spierać co to jest po pijaku i to juz nie jest moje zadanie.
    Mam w nosie czy norma bedzie 0.5 czy 0.2. Ludzie kompetentni powinni to
    ustalić. Norma 0 jest równie głupia jak norma 10.
    ---
    Jesteśmy najbardziej kompetentni.

  • 64. Data: 2016-12-17 19:13:28
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > Nic. Zupełnie nic.
    >
    > Tłumaczę ci tylko, że powołujesz się na statystyczny carmagedon w
    > wykonaniu "pijanych kierowców"... który jest spowodowany tym, że do
    > pijanych kierowców dorzuca się tych co pijani nie są. Jako rozwiązanie
    > proponujesz dodawanie do tej grupy większej ilości "pijanych kierowców"...
    > co spowoduje jedynie, że statystycznie "pijani kierowcy" spowodują więcej
    > wypadków;) Statystycznie, bo w realu nic się nie zmieni:P
    >
    > Chcesz gasić wirtualny pożar dolewając wirtualnej benzyny:P
    >
    > Shrek

    Wszystko jasne.
    Według ciebie trzeba zmnienić limit i zezwolić kierować pojazdami
    z 3,0 promili alkoholu. Wtedy, statystycznie, nie będzie wypadków
    spowodowanych przez nietrzeźwych kierowców.

    Ty jednak wypiłeś i to nie jedno piwo, ale coś mocniejszego.

  • 65. Data: 2016-12-17 19:16:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Tych co mówią, że może norma jest z dupy nazywasz pijaczkami.

    Nie jest normą picie dzień dzień przez miesiące. Choć przypuszczam że w
    ich srodowiskach może uchodzić to za normalne. Podobnie jak łapówki na
    Ukrainie. Poniewwż koledzy nie narzekali na normę a chwalili się że
    jeździli *notorycznie* po pijaku, słowo "pijaczki" uważam za całkowicie
    usprawiedliwione. Przypuszczam że nie rozumiesz w jaką odnogę woątku
    trafiłeś i że dyskutujesz z innymi ludzimi na inny temat.
    ---
    Ale oni już skończyli i napisali że wynika z tego, że nie jest szkodliwe

  • 66. Data: 2016-12-17 19:18:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Abece"

    > I co te naukowe badania mówią o jednym piwie?

    > Shrek.

    Mówią, że zaczynasz od jednego piwa,
    a kończy się różnie, nawet spaniem pod stolem w najlepszym wypadku.
    ---
    I wtedy właśnie idą pojeździć ?

    W Polsce nie wolno kusić kierowców nawet jednym piwem
    i dozwolone 0,2 promila alkoholu powinno
    być obniżone.
    ---
    Tak, trzeba obniżyć pod stół :-)

  • 67. Data: 2016-12-17 19:19:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > A Ciebie naukowo dobrali ?

    To troche świadczy o zerowych argumentach.
    ---
    Ale twoich

    Zresztą jak to przy 3 piwkach w mordowni przy rozmowie z "kolegami".
    ---
    Że też sam tego nie zauważyłem tylko musiałeś mi powiedzieć. Może Cię coś
    boli ?

  • 68. Data: 2016-12-17 19:20:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Abece"

    > Przecież wtedy "pijani kierowcy" będą jeszcze groźniesi i będą zabijać
    > jeszcze więcej ludzi. Ty sadysto;)

    A ty pod wpływem ilu piw teraz jesteś ?
    ---
    A co, pisać pod wpływem nie wolno ? :-)

  • 69. Data: 2016-12-17 19:22:59
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > Ustawa mówi o 0,2 promila.

    > Owszem czyni. Po jednym kieliszku wina jak najbardziej możesz dobyć do
    > 0,2.

    > Niektórym pozwala, większości nie. I nie masz jak tego zweryfikować przed
    > jazdą.

    > Wiele rzeczy obniża refleks i koncentrację. W znacznie większym stopniu
    > niż 0,25 promila.

    > A ile razy jeszcze muszę napisać o normie w europejskiej cześci Europy w
    > opozycji do postsowieckiego limitu,
    >
    > Shrek

    Żeby stosować normę taką jak w europejskiej cześci Europy
    to jeszcze trzeba pić tak jak piją w Zachodniej Europie.
    W Polsce bardziej pasuje limit postsowiecki.

  • 70. Data: 2016-12-17 19:23:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Pamiętaj że jest wiele miejsc na świecie gdzie społeczeństwo nie
    istnieje i czułbys się tam dobrze, bez żadnych ograniczeń wolności. Może
    A jacy Wy ? Przedszkolacy ? Ograniczeni ? No jacy to ludzie reprezentują
    twoje poglądy ?