  • 41. Data: 2011-01-06 22:43:21
    Temat: Re: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: Alpines <alpines@#wpowietrzudwa.pl>

    W dniu 2011-01-03 18:45, pawell32 pisze:

    > jak podaje satkurier, program startuje 7-mego.
    > choć i tak nie rozumiem po co?

    Czyli jutro start - obstawiam ze nie zadziała :P

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

    Ile Zabrac
    http://www.ilezabrac.pl

  • 42. Data: 2011-01-06 22:53:17
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał(a)

    > Tworzenie zapotrzebowania społecznego, nazywane w biznesie tworzeniem
    > popytu.

    Troszkę niejasno się chyba wyraziłem, nie taką "potrzebę" miałem na
    myśli. Ja mam takie idealistyczne spojrzenie na TVP i chciałbym, żeby
    w ramach swojej słynnej "misji" zajmowała się rzeczami, które z
    komercyjnego punktu widzenia się "nie sprzedadzą". Co więcej, wydaje mi
    się, że TVP powinna to robić nawet wbrew społeczeństwu, np.
    promować czytanie książek, młode polskie zespoły, teatr TV itp. nawej
    jeśli z badań wynika, że niby nikt nie chce tego oglądać. Bo to trochę
    tak jak z reklamą - niby nikt jej nie ogląda, przełącza na inny kanał,
    scisza TV, a i tak potem kupuje reklamowany produkt. Choć przyznam, że
    taka "misja", to balansowanie na cienkiej linie i nie wierzę, że kiedyś
    tego doczekam.

    Wracając do tematu. OIDP TVP ma już jeden kanał HD, teraz uruchamia
    drugi, a ja pytam po co, skoro nie jest w stanie go wypełnić contentem.
    Rozumiem, ze w kontekście komercyjnym pewnie się ten pomysł sprawdzi.
    Kablówki i SAT-operatorzy zapłącą za ten program, ich klienci będą
    zadowoleni, bo mają fafanaście programów HD. Ale dla mnie - "patrz
    akapit wyżej".

    --
    Tomek

  • 43. Data: 2011-01-07 07:33:00
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > scisza TV, a i tak potem kupuje reklamowany produkt. Choć przyznam, że
    > taka "misja", to balansowanie na cienkiej linie i nie wierzę, że kiedyś

    dokladnie tak.
    to wlasnie powinna robic TVP i nie jest to wbrew pozorow "wbrew
    spoleczenstwu" jest to dokladnie dla dobra
    spoleczenstwa, to ze
    spoleczenstwo chce idiotycznych programow nie znaczy ze trzeba tylko takie
    produkowac
    TVP powinna tez ksztalcic i uczyc dobrych gustow bo jak nie to spoleczenstwo
    bedzie szlo
    w kierunku kiboli, blokersow i żuli. Tylko że wtedy prezes TVP nie ma być
    rozliczany z finansów
    ale z trudno wymiernej misji. Żeby tak było politycy muszą dojrzeć i
    zrozumieć że misja
    jest dużo ważniejsza od kasy i władzy a z tym jest największy problem...

> [...]
    > Kablówki i SAT-operatorzy zapłącą za ten program, ich klienci będą
    > zadowoleni, bo mają fafanaście programów HD. Ale dla mnie - "patrz

    tu akurat chodzi tylko o kasę i zyski jednej z platform. Szokujące jest to
    że TVP nie daje
    tego programu rownolegle w misyjnej i bezpłatnej DVB-T mimo tego że ma
    wystarczajaco miejsca w multipleksie, które się
    marnuje... I tu trzeba by sie zastanowic czy to nie przypadkiem tylko kasa
    zawladnela umyslami szefow TVP...

  • 44. Data: 2011-01-07 12:03:50
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Czyli jutro start - obstawiam ze nie zadziała :P

    czemu uparliście się na 7-go ?
    satkurier zawsze namiesza :(
    oficjalnie napisane jest 10-go to trzymajmy się tej daty

    Arek.

  • 45. Data: 2011-01-07 14:06:55
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 07-01-2011 o 13:03:50 Arek. <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > oficjalnie napisane jest 10-go to trzymajmy się tej daty

    Na banerze na stronie głównej enki było 7, teraz jest 10.

    --
    SW3
    ----

  • 46. Data: 2011-01-07 20:18:47
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-01-03 21:11, Tomek Kańka pisze:
    > Arek.<a...@a...2a.pl> napisał(a)

    > Ale ile TVP ma "contentu" w HD, ile go produkuje w tygodniu?

    Nawet bez "contentu" ma to pewien sens, widzę to na przykładzie Polsatu,
    mam zwykły i HD w ramach CP i ten HD ma po prostu lepszą jakość nawet
    prezentując produkcje SD. W HD lecą programy ze studia i polskie seriale
    ale i jedne i drugie delikatnie mówiąc nie leżą w strefie moich
    zainteresowań:)

  • 47. Data: 2011-01-10 11:00:36
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Na banerze na stronie głównej enki było 7, teraz jest 10.

    już jest TVP1 HD :)

    Arek.

  • 48. Data: 2011-01-10 11:11:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 12:00:36 +0100, Arek. napisał(a):

    > już jest TVP1 HD :)

    Niestety, tylko w nazwie kanału w tunerze.
    Sam obraz jest wciąż SD i to dosyć tandetnej jakości.

    A jako, że zaprogramowany w tunerze jest jako HD, zniknęła mozliwość
    ustawiania proporcji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 49. Data: 2011-01-10 11:13:07
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > już jest TVP1 HD :)

    na tunerze N-boxa TVP1 HD jest na pozycji 1. a TVP1 SD przeniesiono na
    pozycję 130.
    dźwięk na jedynce HD jest przestrzenny

    Arek.

  • 50. Data: 2011-01-30 13:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a to dobre :-)

    Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni (jak zwykle):
    http://satkurier.pl/news/62985/tvp-chce-udostepnic-w
    -mux-1-tvp1-hd-i-tvp2-hd.html