  • 51. Data: 2011-01-30 19:05:51
    Temat: Re: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.01.2011 14:03, Cavallino pisze:

    > Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni (jak zwykle):
    > http://satkurier.pl/news/62985/tvp-chce-udostepnic-w
    -mux-1-tvp1-hd-i-tvp2-hd.html

    nie bardzo rozumiem co chcesz tym udowadniać.
    może liczysz na to, że ktoś w tym kraju zmądrzeje i powie,
    co wam się należy to wasze?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 52. Data: 2011-01-30 20:40:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    -mux-1-tvp1-hd-i-tvp2-hd.html

    > nie bardzo rozumiem co chcesz tym udowadniać.

    Że niepotrzebnie próbowałeś wyśmiewać moje oczekiwania.

  • 53. Data: 2011-01-31 06:20:47
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2011-01-30 21:40, Cavallino pisze:
    > Że niepotrzebnie próbowałeś wyśmiewać moje oczekiwania.

    tak samo ja Ty innych. przecież poza "sportem"
    nic nie ma godnego uwagi!!

    --
    pozdrawiam. pawell32

  • 54. Data: 2011-01-31 08:49:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak samo ja Ty innych. przecież poza "sportem"
    > nic nie ma godnego uwagi!!

    Poza sportem, to HD jest bez sensu.
    Więc choćby dla samego sportu już warto byłoby mieć TVP1 i 2 w HD.
    Za to wszystko spod znaku TVN może sobie do końca świata lecieć w SD.

  • 55. Data: 2011-01-31 09:34:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 09:49, Cavallino pisze:
    > Poza sportem, to HD jest bez sensu.

    Dla Ciebie. ja wolę obejrzeć dobry film

    > Więc choćby dla samego sportu już warto byłoby mieć TVP1 i 2 w HD.

    jakoś ostatnio wspominałeś o serialu dla żony

  • 56. Data: 2011-01-31 09:38:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dla Ciebie. ja wolę obejrzeć dobry film

    Mi nie robi w jakiej rozdzielczości jest film, zwłaszcza fabularny.

    > jakoś ostatnio wspominałeś o serialu dla żony

    Bo w TVP1 sportu jest mało, co innego TVP2.

  • 57. Data: 2011-01-31 09:54:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 10:38, Cavallino pisze:
    > Mi nie robi w jakiej rozdzielczości jest film, zwłaszcza fabularny.

    bo nie wszystko kręci się wokół Ciebie.
    Ty lubisz sport, ja wolę obejrzeć dobry film, nawet przyrodniczy.
    więc nie mów, że to bez sensu.

    > Bo w TVP1 sportu jest mało, co innego TVP2.

    tego nie wiem, czasem skoki tylko oglądam ;-)

  • 58. Data: 2011-01-31 10:04:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo nie wszystko kręci się wokół Ciebie.
    > Ty lubisz sport, ja wolę obejrzeć dobry film, nawet przyrodniczy.
    > więc nie mów, że to bez sensu.

    Dobra rada, ale zastosuj ją do siebie.
    Bo to nie ja naśmiewałem się z Twoich oczekiwań, tylko odwrotnie.

  • 59. Data: 2011-01-31 11:10:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-31 11:04, Cavallino pisze:
    > Dobra rada, ale zastosuj ją do siebie.
    > Bo to nie ja naśmiewałem się z Twoich oczekiwań, tylko odwrotnie.

    Bo Ty chcesz wszystko za darmo i ok, też jestem zdania, że tv publiczna
    powinna być otwarta, ale znam realia naszego kraju i zbyt wiele
    bym nie oczekiwał. idąc tym tokiem domagałbym się odkodowanego
    przekazu sat.

  • 60. Data: 2011-01-31 11:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo Ty chcesz wszystko za darmo i ok, też jestem zdania, że tv publiczna
    > powinna być otwarta, ale znam realia naszego kraju i zbyt wiele
    > bym nie oczekiwał.

    Sami to zaproponowali, a ja właśnie na tą propozycję liczyłem.
    Więc jak widzisz, nie jest tak do końca nierealna.