  • 1. Data: 2010-12-21 18:48:41
    Temat: Rżóna jakość sygnału na kanałach w N
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    dziś monter zamontował mi antenę i podłączył do Turbo dekodera N.
    Okazało się, że na niektórych kanałach (np. TVP1, TVN24, TVP HD) sygnał ma
    jakość ok. 98%, ale na niektórych (np. TVN HD, MGM HD) - raptem 20-24%.
    Wg jego miernika wszystko jest OK, ale poddał się przy wyświetleniu tych
    niskich jakości.
    Co może być przyczyną?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-12-21 19:39:29
    Temat: Re: Rżóna jakość sygnału na kanałach w N
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > jakość ok. 98%, ale na niektórych (np. TVN HD, MGM HD) - raptem 20-24%.
    > Wg jego miernika wszystko jest OK, ale poddał się przy wyświetleniu tych

    za maly reflektor ?

  • 3. Data: 2010-12-21 19:44:02
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > za maly reflektor ?

    czasza 90

  • 4. Data: 2010-12-22 06:14:51
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > czasza 90 Ja bym obstawiał kąt skręcenia konwertera. Zobacz na jakich
    Miałem ta ze dwa tygodnie temu ( po odśnieąniu dachu )

  • 5. Data: 2010-12-22 06:32:41
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "P. Gawryjołek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miałem ta ze dwa tygodnie temu ( po odśnieąniu dachu )

    Przepraszam za niedbałego posta.
    Chodziło mi o kąt skręcenia konwertera
    Usterka była po odśnieżaniu dachu.
    Sprawdź na jakich polaryzacjach jest słaby sygnał.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-12-22 06:34:19
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 19:48, Piter S. pisze:
> [...]
    > ma jakość ok. 98%, ale na niektórych (np. TVN HD, MGM HD) - raptem 20-24%.

    miernika czy wskaźnika?

    ale poddał się przy wyświetleniu tych
    > niskich jakości.
    > Co może być przyczyną?

    tak jak pisali wyżej, skręcenie konwertera, lub lekko odchylona.

    --
    pozdrawiam. pawell32