  • 1. Data: 2010-12-22 00:14:49
    Temat: Polsat a nTV
    Od: Alpines <alpines#@wpowietrzudwa.pl>

    Witam
    Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
    Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny
    stacjonarnej odbiera polsat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-22 06:37:55
    Temat: Re: Polsat a nTV
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 01:14, Alpines pisze:
    > Witam
    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
    > Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny
    > stacjonarnej odbiera polsat?

    nie ma, chyba że przez dołączony odbiornik dvbt-t usb.
    pytanie tylko czy w Twojej okolicy działa dvb-t

    --
    pozdrawiam. pawell32

  • 3. Data: 2010-12-22 10:34:43
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Witam
    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
    > Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny
    > stacjonarnej odbiera polsat?
    >
    > Pozdrawiam

    mam n-kę i polsat odbieram poprzez odbiornik DVB-T od operatora ale jak to
    nazwałeś mam antenę stacjonarną do tego czyli zwykła siatkowa.
    odbieram też z kablowej analog UPC

    Arek.