  • 1. Data: 2010-12-22 12:54:45
    Temat: Kto odpowiada ...
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Może ktos mi podpowie kto w Polsce odpowiada za jakość transmisji radiowych
    i TV.Mam wzmacniacz lampowy i odpowiednie głośniki i słuchać tego nie można
    co sie dzieje, odbieram Polsatem cyfrowym .Jest jedyna włoska stacja TV
    która można słuchać, reszta to płaskie i dźwięk do poduszki podobny, mimo
    deklaracji ze stereo , ze dolby i wszystko naj , a tutaj lipa i naciąganie,
    jakos to słychać ale nie ma to nic z jakością.

  • 2. Data: 2010-12-22 14:10:34
    Temat: Re: Kto odpowiada ...
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "jerzy.n" napisał w wiadomości grup

[...]
    ---------------------------------------

    Jak można podłączać tak kompresowane źródła do wzmacniacza lampowego ?
    nikt Ci tutaj nie pomoże, ogólnie większość młodego pokolenia ma słuch
    MP3, więc dla kogo ma być ta super jakość dla garstki audiofilów ?

  • 3. Data: 2010-12-22 15:02:22
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

    Może tu jest wyjaśnienie efektu reklamy.
    (ogólne wrażenie, że są głośniej nadawane mimo zakazów)
    Możesz posłuchać czy je też płasko nadają?
    tadeusz

  • 4. Data: 2010-12-22 15:44:23
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "tadeusz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Może tu jest wyjaśnienie efektu reklamy.
    > (ogólne wrażenie, że są głośniej nadawane mimo zakazów)
    > Możesz posłuchać czy je też płasko nadają?
    > tadeusz
    Przyznaje racje, reklamy sa HIFI :-)).Pare złotych kosztowalo mnie
    skompletowanie glosników i wzmacniacza i chcialbym korzystajac z platformy
    cyfrowej Polsatu czegos posluchac, coraz mniejsze mam tego szanse. Ale w
    koncu ktos powinien panowac nad badziewasta transmisja radia i tv, jak
    pisałem jedynie wloska stacja tv "RTL102,5" pozwala posluchac
    normalnie.Wszystkie polskie stacje radiowe na tej platformie praktycznie
    niczym sie nie roznia.

  • 5. Data: 2010-12-22 15:45:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mam wzmacniacz lampowy i odpowiednie głośniki i słuchać
    > tego nie można
    > co sie dzieje, odbieram Polsatem cyfrowym

    Nieźle ;-))). A jak akurat nie nadają niczego ciekawego to
    podłączasz MP3?

  • 6. Data: 2010-12-22 15:49:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tadeusz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przyznaje racje, reklamy sa HIFI :-)).

    Cienki trolling.

  • 7. Data: 2010-12-22 16:03:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.12.2010 13:54, jerzy.n pisze:
> [...]
    > deklaracji ze stereo , ze dolby i wszystko naj , a tutaj lipa i naciąganie,
    > jakos to słychać ale nie ma to nic z jakością.

    jaki dekoder taka jakość.
    nie wiem czego się spodziewałeś.
    zainwestuj w radio internetowe

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-12-22 16:27:28
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nieźle ;-))). A jak akurat nie nadają niczego ciekawego to podłączasz MP3?

    Płytek słucham :-))

  • 9. Data: 2010-12-22 16:29:06
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    > jaki dekoder taka jakość.
    > nie wiem czego się spodziewałeś.
    > zainwestuj w radio internetowe
    No niby mam najnowszy dekoder Polsatu i kicha, wracając do tego wątku o
    lepszych rezultatach odsłuchu reklam, z tego wnioskuje ze cala linia
    transmisji jest bezbłędna, wszystko sie zaczyna w stacji nadawczej .

  • 10. Data: 2010-12-22 16:36:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.12.2010 17:29, jerzy.n pisze:

    > No niby mam najnowszy dekoder Polsatu i kicha, wracając do tego wątku o
    > lepszych rezultatach odsłuchu reklam, z tego wnioskuje ze cala linia
    > transmisji jest bezbłędna, wszystko sie zaczyna w stacji nadawczej .

    to też.
    ja zwykłe radio już dawno zniosłem do piwnicy, raz że tam nic nie ma,
    dwa jakość słaba.
    internetowe daje możliwość odszukania naszych nie emitowanych
    na zwykłych "falach" lub zachodnich z taką muzyką jaka mi pasuje

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux