  • 41. Data: 2010-11-06 17:37:00
    Temat: Re: Run for 66
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-06 14:20, Kuczu pisze:

    > Nie da rady. Nie ma na swiecie takich kosmetykow zeby moglo byc git ;)

    co Ty kurwa wiesz o nowoczesnych tynkach strukturalnych i w ogole o
    wspolczesnej chemii budowlanej ?

    KJ fasada XXI wieku

  • 42. Data: 2010-11-06 18:00:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 18:11:03 +0100, de Fresz <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    [...]
    > Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i
    > tymi, co se ją wcześniej dali odstrzelić?

    Przeciętny gangsta - dwoma rękoma nie można trzymać pistoletu poziomo! :-)
    (Jak się jest wysokolevelowym gansta to można mieć dwa pistolety i
    wtedy to w ogóle szacun na dzielni)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 43. Data: 2010-11-06 18:18:07
    Od: "de Fresz" <d...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > To kosmetyki kupuje sie teraz w monopolowym ?

    Ta, do pielęgnacji wewnętrznej. Bo po wodzie Brzozowej się niemiło odbija.

    Pozdro
    deF

  • 44. Data: 2010-11-06 18:23:58
    Od: "de Fresz" <d...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał(a):

    > PrzeciÄ&#65533;tny gangsta - dwoma rÄ&#65533;koma nie moĹźna trzymaÄ&#65533;
    pistoletu poziomo! :-)

    Ty widziałeś kiedyś gangsta z takim małym pistolecikiem? Nawet 10-latki z
    getta mają większe...

    > (Jak siÄ&#65533; jest wysokolevelowym gansta to moĹźna mieÄ&#65533; dwa pistolety i
    > wtedy to w ogĂłle szacun na dzielni)

    Zwłaszcza Desert Eagle, to są zabawki dla hamerykanckich tffardzieli, a nie
    takie 400 gramowe popierdółki.

    Pozdro
    deF

  • 45. Data: 2010-11-06 19:10:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:ib3in2$ivf$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-06 08:16, Grzybol pisze:
    > w realu jest jeszcze gorzej.

    To dlatego Cie matka porzuciła na ulicy...

    > Ale ja to sie umaluje i git a ty juz pozostaniesz ostoja kurestwa w
    > kazamatach godnosci.
    > KJ

    Że niby dupy daje za kase? Cos pojebałeś Misiek:-) Z tego co pamiętam, to
    Tobie wielki Murzyn zerżnął dupsko...

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2010-11-06 21:05:45
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Na razie krótko:
    >
    > 4 dni, 4 stany, 1600 mil.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=FwQom7wpvSM
    >
    > KJ & Route 66

    w kwietniu 3 stany zrobilem w 1 dzień :) to był hardcore :)

    zaliczyłem : kalifornie (LA ) , arizona i colorado

    BYŁO MIŁO :)

  • 47. Data: 2010-11-07 14:31:26
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-06 18:11, de Fresz wrote:

    > Z jednej ręki? A kto w XXI wieku strzela z jednej ręki, poza olimpiadą i tymi,
    > co se ją wcześniej dali odstrzelić?

    strzelania wojskowe odbywają się z jednej..

    --
    jeDrASS

  • 48. Data: 2010-11-08 10:02:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-07 15:31:26 +0100, jeDrASS <b...@u...gov> said:

    > strzelania wojskowe odbywają się z jednej..

    Ale to tylko u nas i już na szczęście nie wszędzie (duża w tym zasługa
    Iraku i Afganistanu). Nasze dzielne trepy pod wieloma względami tkwią
    mentalnie w latach 50-60. zeszłego wieku i jeszcze ze 2-3 pokolenia
    sztabowców z przyległościami muszą się przewalić, aby to znormalniało
    na szerszą skalę. W każdym razie strzelanie z broni krótkiej z jednej
    ręki w znakomitej większości sytuacji obronno-zaczepnych, to bardzo
    delikatnie mówiąc głupota. Ćwiczyć można/trzeba, ale jako dodatek. Lub
    na olimpiadę, ale tam i broń inna i kaliber i normy czasowe długaśne.

    de Fresz

  • 49. Data: 2010-11-09 02:12:32
    Od: AlF <s...@g...com>

    xwx wrote:
    > 2. niezrozumiały pomysł z dziurami pomiędzy liniami oddzielającymi
    > pasy?

    dziury w srodku i porzeczne wyzlobienia po bokach pomagaja sie obudzic
    jak sobie przysniesz po nastu godzinach za kolkiem. z autopsji.

  • 50. Data: 2010-11-09 02:16:44
    Od: AlF <s...@g...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > Poza tym on jest uzywany jako "concealed carry weapon" czyli na zasieg
    > rzutu mysim gownem.

    to zelezy