    From: Marek Borowski <m...@...borowski.com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Rozwijanie cudzych projektów
    Date: Wed, 14 Nov 2012 09:41:50 +0100
    <s...@j...net> <k7e3te$j8e$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <5...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <3...@g...com>
    <197bgusqn1nxe.1mf7jhn79syhq$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home>
    <zrcx4muiaxbz$.123p5phrdt94x$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home>
    <ub9v5tqxdhmn$.1bmw85l3yqlby$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home> <k7qdca$sp5$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@n...notb-home>

    On 2012-11-13 23:20, PK wrote:

    > W przeciwieństwie do większości socjalistów, którzy się przychodami
    > nie przejmują, bo zawsze można spalić oponę pod sejmem i wywalczyć
    > coś ekstra? :P

    Nie o to chodzi. To ze przychody musza byc wieksze od kosztow nie
    kwestionuje. Ale to iz celem firmy jest maksymalizacja zysk/akcje juz
    nie jest dobre - bo generuje to mnostwo patalogi. Chociazby koniecznosc
    ciaglego wzrostu co jest nie do utrzymania w skali globalnej i przy
    stalej liczbie ludnosci. Inne to skupianie sie nie na produkowaniu
    dobrych produktow tylko tych na ktorych da sie najwiecej zarobic, Ciagle
    szukanie oszczednosci, ograniczanie badan itd itd.

    > W poprzedniej wypowiedzi używałem czasu teraźniejszego, co chyba
    > wyraźne sugeruje, o jaki okres mi chodzi :).

    Ale dobra wycena firmy nie opiera sie wylacznia na bierzacych dochodach.

    > Nie chodzi o regularne update'y. Więcej w odpowiedzi dla slawka.

    Przeczytalem i mam pytanie czy Ty skad masz te dane o Lotusie ?
    Wybacz ale mam odmnienna ocene jego "popularnosci". Pracowalem w kilku
    korporacjach, poza IBM nigdzie go nie widzialem. Znam mnostwo malych
    firm i jeden przypadek gdzie Losus byl ale juz go nie ma.

    Twoja kalkulacja kosztow jest smiesza bo zaklada iz firma ma wylacznie
    poczte.

    Pozdrawiam

    Marek