  • Data: 2012-11-14 11:54:23
    Temat: Re: Rozwijanie cudzych projektów
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.11.2012 11:41, Jacek wrote:

    > Co do kalkulacji, to po co płacić 15zl/pracownika/miesiac, skoro:
    > - hosting mam za 43.05zł brutto/rok,

    Ekhm? Jaki hosting masz za 43 brutto/rok?

    > Daje mi to 8.10zł na miesiąc.

    A jakiś administrator? Bo samo się nie zrobi.

    > Jednak na te 100 pracowników, których podałem
    > dla przykładu daje mi 8groszy miesięcznie. Trochę taniej.;)
    > Ale przeliczając dalej (mój zysk w 3 lata):
    > - Kolega PK - 100 pracowników * 15zł * 36 miesięcy = 54 000zł,
    > - ja - 100 pracowników * 8gr * 36 miesięcy = 288zł.

    + administrator, powiedzmy, że budżetowo (licealista - za kogoś
    kompetentnego zapłacisz kilka razy tyle) za 1500pln/miesiąc to daje 36
    miesięcy * 1500pln= 54 000.

    > I tak to w 3 trzy lata zarobiłem (nie wydałem niepotrzebnie) 53 712zł.:)

    Jesteś 288 złotych w plecy.

    I nie masz takiego fajnego bajeru jak trzymanie kopii dokumentów poza
    siedzibą firmy. Jedna akcja gaśnicza może sprawić sporą różnicę.

    Michoo