  • Data: 2009-09-04 15:35:02
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Było o Matysiakach teraz o rozrzutnej fotografce co to traci grunt pod
    > nogami http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,5410.html
    > pisze ku przestrodze co by forma i treść zbytnio was nie pochłonęła.

    słuchałem długiego programu o leni i o jej kłopotach.
    powodem nie była rozrzutność choć lubiła wydawać pieniądze.

    jej kłopoty wzięły się stąd ze robiąc remont domu poważnie uszkodziła dom
    sąsiada a co to znaczy w stanach to każdy chyba wie;-D

    uszkodzenie było tak poważne ze w drodze ugody kupiła dom sąsiadów. kupiła
    go na kredyt a zaczął się kryzys. bank zażądał dodatkowego zabezpieczenia bo
    wartość domu bardzo spadła.
    dodatkowym zabezpieczeniem był kredyt, kredyt i pętla się zaciskała......