-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 25 Feb 2014 16:55:26 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozpoczyna si? rze
References: <4...@g...com>
<53090337$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<o57kpcasj5d2$.1lcf2timsmp2x$.dlg@40tude.net>
<530a1472$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<530a18bf$0$2215$65785112@news.neostrada.pl>
<ledqei$ab5$3@node1.news.atman.pl>
<1sd6abyej2zlv$.19ptghm4f8yve.dlg@40tude.net>
<ledrs9$ab5$6@node1.news.atman.pl>
<530b14eb$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<lef543$mhd$1@node1.news.atman.pl>
<530b3640$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<lefcut$mhd$2@node1.news.atman.pl>
<530b400c$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
<530b70c1$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<530b8db0$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
<530ba54c$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<lehf1p$4gm$1@node1.news.atman.pl>
<530ca36a$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<lei8vp$mn7$1@node2.news.atman.pl>
<530cad56$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <530cad56$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <530cbd40$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1393343809 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 109.241.238.172:50628
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3276
X-Received-Body-CRC: 345110594
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525459
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-25 15:48, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2014-02-25 15:06, J.F pisze:
>>>> Podałem Ci wyliczenia, więc przestań bredzić o synchronizacji
>>>> raz na dobę "może być za rzadko".
>>> Przy twoich 30ppm to jednak 2.6s.
>> Przy moich to 3 sekundy na miesiąc - zapomniałeś już?
>
> Jezeli zostanie uzyty stosowny zegar.
W tego typu konstrukcjach są stosowane "stosowne" zegary.
> A skoro jest czesta
> synchronizacja, to po co przeplacac :-)
Przepłacać? Jaka będzie różnica w kosztach między tym co ja
opisałem, a Twoimi wymysłami o błędzie 3 sekund na godzinę,
które to ma gorszą jakość niż chińskie zegarki za grosze?
>> Dodatkowo synchronizacja, więc przestań bajki opowiadać.
>
> Ale wlasnie rozwazamy co bedzie jak synchronizacja zawiedzie.
Nie. Rozważania są o dokładności układów RTC z synchronizacją
ze źródłem zewnętrznym w systemie odcinkowego pomiaru prędkości.
W zależności od przyjętego rozwiązania (dokładności RTC) musi
być określony harmonogram synchronizacji ze źródłem zewnętrznym.
Brak synchronizacji przez określoną liczbę cykli musi spowodować
przejście urządzenia w tryb awaryjny i wstrzymanie pomiaru do
czasu poprawnej synchronizacji.
Dostałeś dane, dostałeś wyliczenia, a teorie spiskowe będziesz
dalej wymyślał:>
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.14 17:02 AZ
- 25.02.14 17:21 John Kołalsky
- 25.02.14 19:43 __Maciek
- 25.02.14 20:00 __Maciek
- 25.02.14 20:07 __Maciek
- 25.02.14 20:21 __Maciek
- 26.02.14 12:21 Gotfryd Smolik news
- 26.02.14 12:41 RoMan Mandziejewicz
- 26.02.14 13:57 Jan Koval
- 26.02.14 14:15 __Maciek
- 26.02.14 14:19 k...@g...com
- 26.02.14 16:44 Jakub Witkowski
- 26.02.14 19:07 John Kołalsky
- 26.02.14 23:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe