eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozpoczyna się rzeźRe: Rozpoczyna si? rzeŸ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 25 Feb 2014 16:55:26 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozpoczyna si? rzeŸ
    References: <4...@g...com>
    <53090337$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <o57kpcasj5d2$.1lcf2timsmp2x$.dlg@40tude.net>
    <530a1472$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <530a18bf$0$2215$65785112@news.neostrada.pl>
    <ledqei$ab5$3@node1.news.atman.pl>
    <1sd6abyej2zlv$.19ptghm4f8yve.dlg@40tude.net>
    <ledrs9$ab5$6@node1.news.atman.pl>
    <530b14eb$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lef543$mhd$1@node1.news.atman.pl>
    <530b3640$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <lefcut$mhd$2@node1.news.atman.pl>
    <530b400c$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    <530b70c1$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <530b8db0$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <530ba54c$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <lehf1p$4gm$1@node1.news.atman.pl>
    <530ca36a$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lei8vp$mn7$1@node2.news.atman.pl>
    <530cad56$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <530cad56$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <530cbd40$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1393343809 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2228 109.241.238.172:50628
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3276
    X-Received-Body-CRC: 345110594
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525459
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-25 15:48, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2014-02-25 15:06, J.F pisze:
    >>>> Podałem Ci wyliczenia, więc przestań bredzić o synchronizacji
    >>>> raz na dobę "może być za rzadko".
    >>> Przy twoich 30ppm to jednak 2.6s.
    >> Przy moich to 3 sekundy na miesiąc - zapomniałeś już?
    >
    > Jezeli zostanie uzyty stosowny zegar.

    W tego typu konstrukcjach są stosowane "stosowne" zegary.

    > A skoro jest czesta
    > synchronizacja, to po co przeplacac :-)

    Przepłacać? Jaka będzie różnica w kosztach między tym co ja
    opisałem, a Twoimi wymysłami o błędzie 3 sekund na godzinę,
    które to ma gorszą jakość niż chińskie zegarki za grosze?

    >> Dodatkowo synchronizacja, więc przestań bajki opowiadać.
    >
    > Ale wlasnie rozwazamy co bedzie jak synchronizacja zawiedzie.

    Nie. Rozważania są o dokładności układów RTC z synchronizacją
    ze źródłem zewnętrznym w systemie odcinkowego pomiaru prędkości.
    W zależności od przyjętego rozwiązania (dokładności RTC) musi
    być określony harmonogram synchronizacji ze źródłem zewnętrznym.
    Brak synchronizacji przez określoną liczbę cykli musi spowodować
    przejście urządzenia w tryb awaryjny i wstrzymanie pomiaru do
    czasu poprawnej synchronizacji.

    Dostałeś dane, dostałeś wyliczenia, a teorie spiskowe będziesz
    dalej wymyślał:>



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: