    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Date: Mon, 29 Oct 2018 16:34:59 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-29 o 14:16, J.F. pisze:

    >Kurwa, taki sam. Zapytasz jeszcze czy w nocy i czy grawitacja taka
    >sama? :)

    Noc jak najbardziej moze wplywac na spalanie.

    A wiatr taki sam ... nie trafisz dokladnie takiego samego na calej
    trasie, wiec nie zrobisz takiego testu :-P

    >Kurwa, TAKIE SAME WARUNKI. Wszechświat>Układ
    >słoneczny>Ziemia>Europa>Polska>Wielkopolska. Ten sam odcinek A-B i
    >B-A.

    >Srypu. Nie kombinuj. Rozmawiamy o szerokości opon.

    Ale porownujesz dwie kompletnie inne opony ..

    >Za chwilę zapytasz czy była renowacja nawierzchni, bo to też inne
    >opory tarcia. Nie. Cały czas biały kurwa marmur, pozłacany :]

    Przez pol roku renowacja nawierzchni mogla sie zdarzyc.

    >Rozumiem że mam wystawić fotkę, bo pewnie czytać nie umiem :>

    wieksza felga, wieksza szerokosc, wiec wieksza wysokosc -> duzo
    wieksza srednica i obwod.

    Na stalym odcinku swietnie - bo licznikowi wierzyc juz nie mozna.
    A moze to 225/55/16.

    >Ale spację przed pytajnikiem stawiasz sumiennie :D

    Sie przyzwyczailem :-)

    >Nie zapytałeś o ciśnienie :]. Tu Cie mam :]

    Jak najbardziej sluszna uwaga.

    A tu jeszcze taki niuans, ze pompuje czlowiek w jednej temperaturze, a
    potem jedzie w drugiej :)

    >No i oczywiście ŚWIATŁA!!! W dzień mam LEDy więc spalanie jest
    >mniejsze a w nocy nakurwiam halogenami i drogowe+mijania więc
    >alternator tylko czycha na paliwo, żeby pożreć wincyj.

    A widzisz. O swiatlach nie wspominalem, bo zalozylem, ze jezdzisz na
    mijania takze w dzien.
    A tu nie ma lekko.
    A jeszcze tak z natury rzeczy w zimie sie wiecej jezdzi na mijania niz
    na dziennych :-)

    Na szczescie swiatla biora niemierzalnie malo ...

    >Rozumiesz 8 lat, ta sama trasa co TYDZIEŃ 200km? Se przelicz :D

    I zadnych dodatkowych km ?
    Czy sumiennie tankujesz przed i po ...

    J.