  • Data: 2022-06-01 17:35:47
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 01.06.2022 o 00:26, ii pisze:
    > Nie widzę by to było off-topic. Co za różnica jaki pomiar się przesyłą.

    Różnica jak się ten pomiar realizuje. Ty nie odłączasz rezystora
    tranzystorem o czy pisałem w innym wątku....

    > A co mi to ma konkretnie dać jak nie mam na to wpływu.

    Jak widać miałeś wpływ, skoro rozładowało aku. :) Badania prototypu - na
    chuj to komu. Są różne tryby uśpienia, mogą zadziałać, mogą nie
    zadziałać, wybudzenia, itp. Nie no, po co ja to piszę...

    > Np?

    Przepięcia, zapady napięcia... Całe tomy norm/wymagań mądrzy ludzie
    spisali. Ja wiem - ESP, dwa rezystory i po sprawie. ;)

    > A szyfrowanie transmisji ogranicza inwigilację przez zakład?

    Przez zakład (dostawcę) nie, ale przez obcą osobę - tak. Kiedyś
    oglądałem na YouTubie, jak gościu rozszyfrował i wykorzystywał dane z
    czujników temperatury od sąsiada... Tak ktoś może i Twoje napięcie
    odczytywać. I nie tylko. ;)

    > Wygląda, że
    > zakład ma dostęp do niemal każdej sekundy używania medium. To nie jest
    > właściwe.

    Może niewłaściwe było to, że pokazali to na YouTubie (była mapa i dane).
    Z resztą trzeba się pogodzić. Chyba, że da się nie zgodzić na odczyt
    radiowy lub owinąć wodomierz w sreberko.
    Podobnie jest w zakładach produkcyjnych, tylko tam podpisują umowy o
    poufności...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.