  • Data: 2012-11-29 20:18:58
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-29, quent <x...@x...com> wrote:
    > Czułość na nacisk to nie tylko dynamiczna zmienność grubości linii ale także
    > innych jej aspektów, jak np. przezroczystość.

    No to fantastycznie...
    A co jeśli chcesz namalować linię o stałej szerokości? Takie też
    istnieją :P.

    > Malowanie skomplikowanych masek w PS wacomem to sama przyjemność. To jest
    > narzędzie do retuszu z zupełnie innej ligi niż myszy. Trzeba jednak
    > spróbować żeby zrozumieć. Polecam.

    Nie bawię się w retusz tego typu, więc raczej nie będę miał potrzeby.
    Nie mniej tabletami się kiedyś bawiłem (stricte do malowania, a nie
    obróbki zdjęć).

    Generalnie jedni wolą pędzle i artyzm, a inni ołówki i linijki.
    Ja jestem z klanu "linijkowego". Na plastyce w szkole nie umiałem
    namalować twarzy ani drzewa, ale byłem najlepszy z rysunku technicznego
    i świetnie wychodziły mi bryły (perspektywa, cienie i tak dalej).
    No i dziś pstrykam architekturę, a nie portrety :).

    I wolę myszkę. As simple as that.

    pozdrawiam,
    PK