    From: manmadepredator <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Rozdzielczosc 4:3, ekran 16:9 ?
    Date: Tue, 17 Nov 2009 17:15:23 +0100

    On Tue, 17 Nov 2009 16:08:11 +0100, ąćęłńóśżź <u...@w...eu> wrote:

    >Bez przesady, chociażby Toughbook CF-51 (Pentium M, Centrino, a mk. 3 to już Core
    Duo) miał i szeregowe i równoległe, obecny CF-52
    >(he he panorama...) może też mieć.
    >W ciut starszym CF-50 (Pentium IV, Pentium M, Centrino) był jeszcze napęd FDD 1,44
    Mb w standardzie (szczerze mówiąc często
    >używałem).
    >
    >Sporo jednak doinwestowałeś w swój egzemplarz.
    >
    >Też miałem pecha - najpierw coś z matrycą (chyba przez podróż w bagażu znajomej), z
    ramką matrycy (przypadłość tych modeli), z
    >pamięcią (podstawowe 512 MB wlutowane w płytę niestety), z baterią (m.in. wina
    podłączenia do przypadkowego inwertera 24/230V) może
    >i też ze złączem szeregowym.
    >
    >I teraz się waham czy złożyć dwa Toughbooki z trzech, czy może zmienić platformę na
    ThinkPada (R51/52?, T42/43?) lub HP, szukałem
    >też w Dellach, ale sensowne modele mają panoramiczne ekrany co mnie wkurza (choć
    taki E6400 ATG całkiem całkiem, ekran podświetlany
    >diodami i jasność 400 cd do pracy na zewnątrz, i do Della można podświetlaną
    klawiaturę łatwo dokupić czego bardzo ale to bardzo mi
    >brakuje do pracy w półmroku).

    Poszukaj jeszcze Dell D620/D630 ATG. Z tego co pamiętam tez posiadał
    RS232 ale nie wiem czy LPT również. Dodatkowo na górze matrycy
    znajdowało się podświetlenie klawiatury, co prawda w kolorze
    czerwonym...
    http://www.notebookcheck.net/Dell-Latitude-ATG-D620.
    3131.0.html
    Główna jego wada to waga, bo coś koło 3kg, co na 14 calowy laptop to
    troche dużo. Panorama też może być dla niektórych wadą.

    Sam używam IBM T42 z 15" matrycą SXGA+ (S-IPS)i muszę powiedzieć, że
    nie wyobrażam sobie pracy na niższej rozdzielczości i innej matrycy.
    Kąty rewelacyjne zarówno w pionie jak i poziomie, co prawda ze względu
    na wiek laptopa matryca nie świeci już tak dobrze, ale wciąż
    wystarcza. Laptop nie posiada RS232, ale LPT ma.

    Nad tym Dellem E6400 ATG też się zastanawiałem, ale obecnie nie mogę
    sobie pozwolic na taki wydatek. Myślałem jeszcze nad E4200 ale
    potrzebuję stacji dokującej, a ta dostępna pod E4200 to w zasadzie
    robi tylko za podstawkę.

    pozdrawiam