    From: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Rozdzielczosc 4:3, ekran 16:9 ?
    Date: Tue, 17 Nov 2009 09:53:34 +0100

    Napisz proszę coś dobrego i złego o nc6320, wpadł mi w oko m.in. z uwagi na bogate
    złącza (i szeregowe i równoległe chciałbym
    wykorzystywać, w szczególności szeregowe w terenie, a z obecnością szeregowego
    ThinkPady mają kłopot), rozmiar ekranu 15'' oraz
    dobry serwis HP (jak choćby dyskietki systemowe).

    Tylko nie ściemniaj ;-))
    Mam notka 1600×1200 i to jest totalna porażka niestety z tak dużą rozdzielczością,
    praktycznie na co dzień przestawiam na 1280×1024
    (nie ma trybu 1400×1050) ze wszystkimi wadami takiego przestawiania wyświetlacza LCD
    jak choćby rozmycie.

    -----

    > Moj wlasnie taki HP ma matryce o takiej rozdzielczosci, sa tez do tego modelu
    matryce o mniejszej rozdzielczosci.