  • Data: 2019-04-04 21:11:57
    Temat: Re: Rozbita szyba - jak uzyskac odszkodowanie - ciag dalszy
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdy nie naprawiałem z cudzego ubezpieczenia. Naprawiałem z AC.
    Standardowo umawiam się z rzeczoznawcą z ubezpieczalni w serwisie ASO,
    robi oględziny i potem przysyła wycenę - przykładowo 1700 zł. Podpisuję
    cesję na rzecz ASO, ASO naprawia, kosztorys wychodzi 7400 zł. I dalej
    już się boksują między sobą.