  • Data: 2019-04-04 16:34:47
    Temat: Re: Rozbita szyba - jak uzyskac odszkodowanie - ciag dalszy
    Od: Przem <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam uprzejmie,

    W sam raz rok po moim poscie (do wgladu ponizej) "cos" sie ruszylo w
    sprawie mojej rozbite szyby :)

    Musze przyznac ze nie poswiecalem zbyt duzo czasu na temat, i czasem
    zajelo mi troche zanim kontynuowalem wymiane korespondencji.

    W skrocie, pierwszym krokiem po skompletowaniu dokumentacji (zasadniczo
    notatka z policji) wyslalem pismo do GDDKiA korzystajac z ich wniosku.

    Troche musialem czekac, w odpowiedzi zostalem poinformowany ze moj
    wniosek o odszkodowanie zostal przekazany do wykonawcy przbudowy (Salini).

    Tutaj juz naprawde dlugo nie bylo kontaktu, i wyslalem nawet dwa pisma z
    ponagleniem.

    W koncu dwa tygodnie temu odezwalo sie do mnie Generali (ubezpieczyciel
    Salini) z prosba o umowienie spotkania z rzeczoznawca (tak, przez ten
    rok jezdzilem z peknieta szyba...)

    Wlasnie dostalem "rozliczenie szkody" - na zawrotna kwote 527,88zl brutto :D

    Teraz pytanie:
    - czy moge wymagac od nich naprawy w autoryzowanym serwisie? Dzwonilem
    do Opla, koszt wymiany to min. 2000zl!
    - w zwiazku z duza rozbieznoscia wyliczenia - moge wymagac rozliczenia
    bezgotowkowego? (serwis wysle rachunek go Generali z ostateczna kwota?)

    Niestetety (albo stety) pismo z Generali ma adnotacje:
    "Niniejsze pismo stanowi jedynie informację o wysokości ustalonej szkody
    i nie stanowi oświadczenia o przyjęciu odpowiedzialności przez Generali
    T.U. S.A.. Decyzja o przyjęciu odpowiedzialności zostanie podjęta po
    przeprowadzeniu dalszych czynności likwidacyjnych, zmierzających do
    ustalenia stanu faktycznego i zasadności zgłaszanych roszczeń.
    Zastrzegamy także, iż rozmiar odszkodowania może ulec zmianie w stosunku
    do wyżej ustalonej wartości szkody, jeżeli w toku dalszych czynności
    likwidacyjnych zostaną ustalone okoliczności rozszerzające lub
    ograniczające odpowiedzialność odszkodowawczą ubezpieczyciela zgodnie z
    powszechnie obowiązującymi przepisami prawa."

    Teraz dam im kilka dni dalsze informacje...

    Przem