    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Date: Sun, 8 Oct 2017 09:19:20 +0200
    <or38u8$rbk$1@node1.news.atman.pl> <or3cgi$ur6$1@node1.news.atman.pl>
    <59d690fb$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...net>
    <or8ccq$17p$1@node2.news.atman.pl>
    <xhqytf68y95c$.3gr6sakyref5.dlg@40tude.net>
    <or9ov7$37t$2@node1.news.atman.pl>
    <19lfxz3fpbltr$.mt6kood3n7gq$.dlg@40tude.net>
    <ora7vs$jnl$1@node2.news.atman.pl>
    <x...@4...net>
    <orb91d$kop$1@node2.news.atman.pl>
    <hoq7m7t5ljna$.wu4hbe9hwy1q.dlg@40tude.net>
    <orbc66$kop$4@node2.news.atman.pl>
    <xcge4hzso3xb$.1bor7kqoxh385.dlg@40tude.net>

    W dniu 07.10.2017 o 23:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Mylisz dwa odrębne byty - światła nie ustalają pierwszeństwa,

    Odważna teza.

    > To jest już po zmianach dotyczących przejazdów rowerowych.

    Rzeczywiście. Myślę, że autorstwo pana Hyły wiele wyjaśnia. On po prostu
    lubi komplikować rzeczy proste. Z tego co pamietam to jego dzieło:

    http://wrower.pl/images/strony/007/full/znak_b9_t22_
    10d045_516.jpg

    > A zapytam inaczej - czy gdyby art. 27.1 mówił o obowiązku ustąpienia
    > pierwszeństwa rowerzyście zbliżającemu się do przejazdu, to uważasz że
    > artykuł ten oznaczałby dokładnie to samo co obecny, czy jednak coś innego i
    > co by się zmieniło?

    Uważam, ze to samo, aczkolwiek obawiam się, że ktoś mógłby dojść do
    wniosku, że dotyczy tylko zbliżających się, ale jak już rowerzysta jest
    na przejeździe i pierdolniesz go z jego prawej, to jego wina, bo artykuł
    mówi o zbliżających się do przejazdu a nie przejeżdzie obowiązuje zasada
    prawej ręki:P

    > Nadal obawiam się że lepszym kandydatem na ponowne sprawdzenie kwalifikacji
    > jest ktoś, kto właśnie się dowiedział że przy przecinaniu się kierunków
    > ruchu pierwszeństwo ma nadjeżdżający z prawej ;)

    Pozwolę sobie pozostać przy swoim zdaniu - i nadmienić o tym im przepisy
    ogólne są zastępowane przez szczególne w konkretnych sytuacjach.

    Shrek