  • 11. Data: 2010-07-01 12:36:18
    Temat: Re: Rower: co zabrac: stary C-750UZ czy nowszy mju 1030 SW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    > Ale zastanawiam się, który aparat da mi lepsze zdjęcia: stary
    > ultrazoom (więc
    > malutka matryce), czy nowszy twardziel?

    A ten nowy twardziel nie ma przypadkiem jeszcze mniejszej matrycy ?

    Masz oba, wiec chyba wiesz co lepsze zdjecia robi, i jak czesto sie
    wywracasz na rowerze, i jakie beda warunki do ladowania baterii.

    IMO to ultrazoom raczej zobowiazuje i powinien przyzwoite zdjecia
    robic w srodku zakresu - ale to taka opinia w ogolnosci.

    J.

  • 12. Data: 2010-07-01 21:10:37
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marcin" <m...@g...pl> wrote:

    > Mam jeszcze jedną prośbę: czy moglibyście zerknąć na zdjęcia poniżej i
    > powiedzieć, czy mój mju1030SW jest ok, czy może coś z nim jest nie tak
    > i stąd takie mało ostre zdjęcia?

    Faktycznie ten mju dość cienkawy (obiektyw za jakąś pleksi?) jeśli
    chodzi o ostrość (bo kolory/AWB nawet jakby ciut lepsze, ale bez wzorca
    nie ocenię). No i wyłącz fabryczne doostrzanie zdjęć, bo widać, że ten
    C-750 dość masakrycznie do tego podchodzi...

    pozdrawiam

    [mr.]